تشک بادی روی آب طرح ایموجی زرد Intex 57254

Intex 57254

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
15%
1,970,000
1,680,000 تومان
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح ایموجی زرد Intex 57254 یکی ازبی نظیرترین و زیباترین نمونه از نمونه های تشک بادی روی آب است که مخصوص برای تفریحات آبی بزرگسالان و همچنین کودکان در سال جدید طراحی و روانه بازار جهانی شده است. این محصول دارای ارگونومی ساخت بدنه ای بصورت گرد و جذاب بوده که بر روی آن رنگ بندی زیبایی نقش بسته است. همچنین طراحان این کالا با ایجاد سطح مواج باعث جلوگیری از تعریق بدن افراد هنگام استفاده از این محصول می شوند. برای طراحی بدنه این محصول از چاپ تصاویر یک ایموجی عینک دار و زرد رنگ استفادهشده که توانسته در مدت کوتاه تولید خود به محبوبیت بالایی دست پیدا کند. شایان ذکر است که این محصول فوق العاده و جذاب تحمل وزنی برابر با 90 کیلوگرم داشته است که این میزان تحمل وزن برای یک محصول بادی کاملا ایده آل و مناسب خواهد بود و در این صورت تمامی افراد می توانند بدون نگرانی از این محصول استفاده کنند. 

لازم به ذکر است که برای تولید تمامی قسمت بدنه این کالا از با کیفیت ترین و بهترین نوع وینیل یا همان پی وی سی با ساختاری بادوام استفاده شده است. از این تشک بادی کاربردی به غیر تمامی آب های آرام می توانید در تمامی فضاهای باز و سر پوشیده نیز استفاده نمایید. با مراجعه به فروشگاه اینتکس شما می توانید تشک بادی روی آب طرح ایموجی زرد Intex 57254 مورد نظر خود را خریداری نمایید. شرکت اینتکس اولین نمایندگی فروش محصولات بادی در کشور می باشد که تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش  می رساند. 

 نوع گرد
 قطر 173 سانتی متر
 ارتفاع 27 سانتی متر
 تحمل وزن 180 کیلوگرم
 ظرفیت 2 الی 3 نفر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 ضخامت بدنه 0.30 میلی متر
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپخیر
نوع پمپ -
 وزن 3 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 مناسب تمام سنین
 دارای طناب نجات
 دارای دو جای مخصوص بطری
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...