تشک بادی روی آب طرح آیس پک Intex 58777

Intex 58777

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
43%
1,400,000
800,000 تومان

تشک بادی روی آب طرح آیس پک Intex 58777 یکی از محصولات جدید و با کیفیت فروشگاه اینتکس بوده که در رده بهترین تشک های بادی تفریحی بازار قرار گرفته است. طراحی این تشک بادی روی آب به صورت بیضی و تقریبا شبیه به یک نوشیدنی طراحی شده که در نگاه اول توجه هر کسی را به خود جلب خواهد کرد چرا که علاوه بر ظاهر ارگونومی متفاوتی که دارد رنگ آن نیز به صورت چند رنگ هم تضاد تهیه شده که جلوه ای زیبا و جذاب را به تشک بخشیده است و همچنین با توجه به نوع رویه ی این محصول در هنگام استفاده بدن شما دچار تعریق نخواهد شد و به خوبی از سر خوردگی شما به درون آب جلو گیری می کند که این نیز از دیگر ویژگی های مثبت آن به شمار می آید. 

برای ساخت این تشک روی آب، از مواد پی وی سی طرح چرم استفاده شده که این نوع اجناس یکی از با کیفیت ترین جنس ها در ساخت محصولات بادی می باشد، زیرا این جنس حساسیتی برای پوست ایجاد نمی کند. البته علاوه بر این موارد، با وجود انعطاف پذیری بسیار خوبی که دارا می باشد یک محصول راحت و طبی نیز به شمار می آید که بسیار مقاوم در برابر عوامل محیطی و دماهای مختلف آب بوده است. لازم به ذکراست برای راه اندازی این محصول نیز می توانید توسط یک پمپ باد مخصوص و دستی (قابل خرید از شرکت اینتکس) از طریق دریچه تعبیه شده بر روی بدنه کالا، اقدام به راه اندازی آن در کوتاه ترین زمان کنید. هم اکنون برای ثبت سفارش و دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با همکاران ما در فروشگاه اینتکس تماس حاصل نمایید.

نوع مستطیلی
 طول 198 سانتي متر
 عرض 107 سانتي متر
 تحمل وزن 80 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
ضخامت لایه ها 0.30 میلی متر
 جنس بخش کناری وینیل
 پمپ خیر
 نوع پمپ-
 وزن 3200 گرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگي ها مناسب سنین مختلف
 دارای بالش سرخود
 دارای نشیمنگاه مواج
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...