تشک بادی روی آب صورتی intex 59703

intex 59703

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
180,000 تومان

تشک بادی روی آب صورتی intex 59703 از  سری محصولات با کیفیتی می باشد که با بدنه بادی برای ایجاد تفریحات آبی مورد استفاده قرار می گیرد. این تشک بادی تک رنگ است و قادر به ایجاد جذابیت زیاد برای افراد می باشد. با توجه به سادگی ساختار و طراحی این محصول افراد می توانند آن را با رغبت بیش تر خریداری کرده و محصول را مورد استفاده تمامی رده های سنی قرار دهند. بدنه ظرفیت تک نفره دارد و شامل ابعادی می شود که استاندارد بوده و نیاز افراد را تامین می کند. در نتیجه یک محصول کامل و کاربردی برای استفاده در تفریحات آبی است که رضایت را به دنبال دارد. محصول مورد نظر برگرفته از کیفیت بالا و ضخامت بدنه می باشد که در نتیجه می توان آن را در طی مدت زمان طولانی مورد استفاده قرار داد.

تشک بادی روی آب صورتی ارزان قیمت

ضخامت بدنه سبب شده است که بدنه غیر قابل نفوذ نسبت به رطوبت و آب شود و در نتیجه حالت شناور و معلق خود را داشته باشد. به این ترتیب برترین نمونه از محصولات بادی است که می تواند بدون نیاز به وسایل دیگر تفریحات خوبی را برای افراد رقم بزند. تشک بادی روی آب صورتی intex 59703 دارای بالش بادی سرخود نیز می باشد که سر و گردن را در شرایط استاندارد قرار می دهد تا افراد دچار مشکل نشده و بتوانند از آن لذت ببرند. این محصول سازگار با پوست است و از موادی ضد حساسیت تشکیل شده است. همچنین می تواند در مدت زمان طولانی در معرض تابش آفتاب باشد و در محیط های آبی استفاده گردد. بدنه سبک و شناور این محصول می تواند سبب لذت بردن از هوای تازه شود و برای گرفتن حمام آفتاب نیز مناسب گردد. تشک بادی روی آب صورتی intex 59703 را از نمایندگی مرکزی اینتکس ایران خریداری کنید و از آن لذت ببرید.

فروش تشک بادی روی آب صورتی اینتکس

 نوع مستطیلی
 طول 183 سانتی متر
 عرض 69 سانتی متر
 ارتفاع 7 سانتی متر
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپندارد
نوع پمپندارد
 وزن 900 گرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 مناسب تمام سنین
 دارای بالش بادی سرخود
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...