تشک بادی روی آب شفاف بزرگسال صورتی

Intex 59894 pink

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
28%
590,000
430,000 تومان
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب شفاف Intex 59894 از تنوع رنگی بر روی بدنه خود برخوردار است که افراد می توانند نسبت به خرید آن اقدام کنند. زیبایی و جذابیت ایجاد شده در این محصول بدنه را برای استفاده تمامی سلیقه ها آماده می سازد و تشکیل بهترین موقعیت را داده است. بر روی بدنه فرو رفتگی های زیادی به کار رفته است که در واقع ساختار آن را طبی کرده است. این ساختار برای به آرامش رسیدن بدن در هنگام استفاده از محصول لازم و ضروری است به طوری که می توان نسبت به قرار گیری بر روی تشک بادی برای مدت زمان طولانی اقدام نمود. این محصول در بخش بالایی دارای فرو رفتگی به حالت مستطیلی شکل است که در واقع محلی برای قرار دادن بالش می باشد.

 کسانی که قصد قرار گیری به حالت دراز کش بر تشک بادی روی آب شفاف Intex 59894 را دارند می توانند از انواع بالش بادی برای این محل استفاده کنند. بالش بادی در بخش مورد نظر قرار می گیرد و می تواند سبب قرار گیری استاندارد بدن و ستون فقرات شود. همچنین سر و گردن نیز در امتداد ستون فقرات از بهترین شرایط بهره مند خواهند شد و موقعیت دلخواهی به دست می آید. وزن کم تشک بادی سبب به همراه داشتن آن در مسافرت و تفریح می شود و می توان از آن بهترین کاربرد را به دست آورد. اگر قصد خرید تشک بادی روی آب شفاف Intex 59894 را دارید می توانید از طریق نمایندگی ایران اینتکس اقدام نمایید.

 نوع مستطیلی
 طول 188 سانتی متر
 عرض 71 سانتی متر
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 جنس بدنه پلاستیک PVC
 جنس رویه طرح چرم شفاف
 جنس بخش کناری PVC
 پمپ -
 نوع پمپ -
 وزن 1 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگي ها ابعاد بسته بندی: 3*25*25 سانتی متر
 مناسب تمام سنین
 دارای روکش مواج
 دارای جای مخصوص بالش
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...