تشک بادی روی آب شفاف بالش دار نارنجی

intex 58807 orange

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
650,000 تومان

تشک بادی روی آب شفاف بالش دار نارنجی بهترین محصول جهت داشتن تفریحات مهیج آبی می باشد که دارای رنگ زیبا و خاص است که با وجود بدنه شفاف توانسته رضایت مخاطب را به خوبی جلب کند. این محصول دلخواه با قیمت مناسب ارائه می شود تا تمامی علاقه مندان توان خرید آن را داشته باشند و از وجود آن لذت ببرند. تشک بادی روی آب مد نظر از بهترین مواد اولیه تشکیل شده است که در مقابل قیمت مناسب خریدی به صرفه تلقی می شود و می تواند موجب رضایت مخاطب شود. با توجه به داشتن طول عمر بالا و قیمت مناسب مورد توجه عده زیادی قرار گرفته است که به وسیله آن می توانند در طول عمر بالا در زمان رفتن به مسافرت و گردش خود از این محصول استفاده کنند و همواره جزو پر کاربرد ترین محصولات بادی جهت تفریحات مهیج آبی قرار دهند و لذت حضور در چنین موقعیتی را ایجاد سازند.

فروش تشک بادی روی آب شفاف بالش دار نارنجی جدید بالش بادی سرخود که در ساختار محصول وجود دارد سبب به آرامش رسیدن افراد می شود و قابلیت قرار گیری آن ها بر روی سطح آب به صورت درازکش را ایجاد می کند و می تواند ساعات خوشی را برای آن ها رقم بزند. از سوی دیگر بدنه نیز ساختاری طبی دارد که بدن در آرامش قرار می گیرد و می توان از وجود آن لذت برد. تشک بادی روی آب به دلیل داشتن وزن کم و وجود بدنه تو خالی حالت شناور و معلق به خود می گیرد و می تواند تعادل لازم جهت قرار گیری بر روی سطح آب را داشته باشد. افراد نیز با قرار گیری بر روی آن تعادل لازم را به دست می آورند و می توانند استاندارد ترین حالت ممکن را داشته باشند. به این ترتیب اوقات خوشی رقم می خورد و می توان با خیالی آسوده از آن لذت برد. کسانی که قصد خرید تشک بادی روی آب شفاف بالش دار نارنجی را دارند همواره می توانند با داشتن کیفیت بالا محصول را از فروشگاه اینتکس ایران سفارش دهند.

 نوع تفریحی
 طول 229 سانتی متر
 عرض 86 سانتی متر
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 جنس رویه وینیل
 جنس بخش کناری وینیل
 پمپ ندارد
 ضخامت بدنه 0.28 میلی متر
 وزن 1.3 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگی ها مناسب سنین مختلف
 دارای بالش سرخود
 دارای رویه مواج
 اقلام همراه برچسب تعمیرات

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...