تشک بادی روی آب شفاف بالش دار صورتی

intex 58807 pink

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
650,000 تومان

تشک بادی روی آب شفاف بالش دار صورتی نمونه ای از یک محصول برند و اصل می باشد که در نهایت کیفیت توانسته رضایت مخاطب را جلب کند و جزو محصولات پر فروش و منحصر به فرد باشد که امروزه نسبت به استفاده کردن از آن اقدام می کنند و می توانند ساعات خوشی را در محیط های آبی سپری نمایند. این محصول سطحی طبی و راحتی دارد به طوری که می توان برروی آن احساس خوشایندی را تجربه کرد و تایم طولانی در محیط های آبی قرار گرفت. تشک بادی روی آب با رنگ زیبا و جذاب توانسته محصولی مناسب سلیقه های مختلف باشد که در فصول گرم سال نسبت به داشتن آن اقدام می کنند و می توانند برای داشتن بهترین تفریحات آبی از آن بهره مند شوند.

خرید تشک بادی روی آب شفاف بالش دار صورتی جدید تشک بادی روی آب مد نظر دارای بالش بادی سرخود نیز می باشد که امکان قرار گیری به حالت درازکش را ایجاد می کند و می تواند موجب راحتی و آرامش افراد در زمان حضور بر روی سطح آب های آرام شود. این محصول تعادل لازم جهت قرار گیری در محیط را می دهد و می تواند با داشتن بدنه سبک و حالت شناور بر روی سطح آب قرار گیرد و به داخل آن وارد نشود. در نتیجه افراد را نیز بر روی خود نگه می دارد و می تواند حالت استاندارد و خاصی را رقم بزند. محصول به وسیله انواع پمپ باد راه اندازی می شود که راه اندازی آن نیاز به زمان کمی دارد و به سرعت برای استفاده آماده می گردد و می توان آن را برای استفاده در دست داشت. همچنین ساختاری غیر قابل نفوذ دارد که آب و رطوبت به داخل آن وارد نمی شود و می توان تمامی مزیت های ممکن را کسب کرد و از آن لذت برد. تشک بادی روی آب شفاف بالش دار صورتی محصولی جدید ساخت شرکت اینتکس است که برای علاقه مندان در نمایندگی اینتکس ایران موجود می باشد و می توان خرید آن را انجام داد.

 نوع تفریحی
 طول 229 سانتی متر
 عرض 86 سانتی متر
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 جنس رویه وینیل
 جنس بخش کناری وینیل
 پمپ ندارد
 ضخامت بدنه 0.28 میلی متر
 وزن 1.3 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگی ها مناسب سنین مختلف
 دارای بالش سرخود
 دارای رویه مواج
 اقلام همراه برچسب تعمیرات


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...