تشک بادی روی آب شفاف بالش دار بنفش

intex 58807 Purple

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
650,000 تومان

تشک بادی روی آب شفاف بالش دار بنفش جذابیت زیادی دارد و از رنگبندی مناسب با سلیقه علاقه مندان تشکیل شده است تا بتوان آن را در طول عمر بالا مورد بهره برداری عده زیادی از افراد قرار داد و برای آن ها ایجاد مزیت کرد. تشک بادی روی آب بدنه ای شفاف دارد که رنگ بنفش در آن به زیبایی نشان داده شده است و می توان از زیبایی ظاهری آن بهترین استفاده ها را به عمل آورد. این محصول بی نظیر دارای رویه طبی می باشد و با داشتن بالش بادی سرخود قابلیت قرار گیری به حالت درازکش را ایجاد می کند و می تواند شرایط دلخواهی را برای داشتن تعادل بر روی سطح آب های آرام داشته باشد. هر یک از کسانی که به دنبال تهیه لوازم مورد نیاز برای داشتن بهترین تفریحات آبی می باشند می توانند این محصول را مورد انتخاب و خریداری قرار دهند تا به وسیله آن ساعات خوشی کسب شود و بتوان از موقعیت به دست آمده لذت برد.

خرید تشک بادی روی آب شفاف بالش دار بنفش باکیفیت راه اندازی این محصول در مدت زمان کم انجام می شود و محصول برای استفاده آماده می شود. به طوری که تنها نیاز به پمپ باد دارد تا به دریچه باد متصل شده و باد را به داخل بدنه وارد نماید. به این ترتیب کار راه اندازی با انواع پمپ باد به سادگی انجام می شود و می توان از وجود آن در روز های گرم تابستان لذت برد و محصول را برای استفاده در طی سال های زیاد و در مسافرت های مختلف در نظر گرفت. رنگ بدنه به محیط پس داده نمی شود و محصول می تواند ظاهر زیبای خود را داشته باشد و در طی سال های زیاد نیز آن را حفظ کند. بدنه در برابر اشعه خورشید و استفاده طولانی مدت در معرض تابش خورشید سازگاری و مقاومت دارد و می توان با خیالی آسوده از آن استفاده کرد. کسانی که به دنبال خرید تشک بادی روی آب شفاف بالش دار بنفش از مرکزی معتبر می باشند پیشنهاد می شود که تنها از نمایندگی اینتکس ایران خرید خود را انجام دهند.

 نوع تفریحی
 طول 229 سانتی متر
 عرض 86 سانتی متر
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 جنس رویه وینیل
 جنس بخش کناری وینیل
 پمپ ندارد
 ضخامت بدنه 0.28 میلی متر
 وزن 1.3 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگی ها مناسب سنین مختلف
 دارای بالش سرخود
 دارای رویه مواج
 اقلام همراه برچسب تعمیرات

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...