تشک بادی روی آب ساده صورتی اینتکس

intex 59717 pink

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
200,000 تومان

تشک بادی روی آب ساده صورتی اینتکس محصولی کمجا و منحصر به فرد برای به همراه داشتن در مسافرت و گردش می باشد که به راحتی راه اندازی می شود و می توان از وجود آن نهایت بهره برداری های لازم را به عمل آورد. این تشک بادی را می توان به آسانی راه اندازی کرد و تنها نیاز به پمپ باد می باشد. انواع پمپ باد متناسب برای راه اندازی این محصول می باشند که به راحتی تولید باد می کنند و می توانند محصول را در کم ترین زمان آماده بهره برداری نمایند. این محصول دلخواه با بدنه استاندارد و مقاوم توانسته رضایت مخاطب را جلب کند و موجب استفاده طولانی مدت آن ها در محیط های آبی شود. به این ترتیب با رویه مواج و داشتن بالش بادی سرخود در نظر افراد بهترین گزینه محسوب می شود تا در تفریحات آبی خود آن را به همراه داشته باشند و بتوانند از وجود آن لذت ببرند. 

فروش تشک بادی روی آب ساده صورتی اینتکس ارزانتشک بادی وزن کمی دارد و تنها از باد پر شده است. در نتیجه حالت بی وزنی دارد و می تواند بر روی سطح آب به صورت شناور قرار گیرد و افراد را نیز بر روی خود قرار دهد. این ساختار جهت داشتن تعادل در محیط های آبی مناسب می باشد و مورد رضایت افراد زیادی قرار می گیرد. از این رو شناور ماندن بر روی سطح آب های آرام بهترین لحظات را برای افراد ایجاد می کند که در روز های گرم و آفتابی تابستان لذت بخش می باشد و می توان از آن بهره مند شد. این محصول از ساختاری ساده تشکیل شده است که رنگ آن زیبا و قابل توجه است تا با توجه به سلیقه افراد انتخاب شود و بتوان از رنگ دلخواه برخوردار بود و دارای رضایت کامل شد. کسانی که به دنبال انتخاب و خرید تشک بادی روی آب ساده صورتی اینتکس می باشند می توانند به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه نمایند و محصول را با قیمت مناسب سفارش دهند.

نوع تفریحی
 طول 183 سانتی متر
 عرض 69 سانتی متر
 شرکت سازنده اینتکس
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 جنس رویه PVC 
 جنس بخش کناری PVC 
 جنس کف PVC
 تعداد دریچه باد 2 عدد
ضخامت بدنه 0.20 میلی متر
 وزن 497 گرم 
 سایر ویژگی ها مناسب تمام سنین
 دارای ساختار ساده صورتی
 همراه با بالش بادی سرخود
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...