تشک بادی روی آب ساده سبز اینتکس

intex 59717 green

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
200,000 تومان

تشک بادی روی آب ساده سبز اینتکس جدید و ساده برای استفاده رده سنی بزرگسال ساخته شده است که رنگی زیبا دارد تا در نظر علاقه مندان محبوبیت داشته باشد و بتوان از داشتن آن لذت برد. تشک بادی روی آب مد نظر دارای رویه ای مواج می باشد به طوری که افراد قادر به داشتن آرامش بر روی آن بوده اند و کمر را در موقعیت استاندارد قرار می دهند. تشک بادی روی آب در بخش بالایی خود دارای بر آمدگی است که به عنوان بالش بادی سرخود انتخاب می شود و می توان از این قسمت نهایت استفاده های لازم را به عمل آورد. تشک بادی را می توان با قیمت مناسب و کیفیت بالا تهیه کرد تا در تمامی تفریحات آبی در مسافرت و گردش بتوان از آن بهره مند شد و اوقات خوشی را کسب کرد. تفریحات آبی در فصول گرم سال انجام می شود و اغلب در فضای باز رخ می دهد. این محصول جهت استفاده در معرض تابش خورشید و در فضای باز سازگاری دارد و دارای بدنه ای ضخیم و بی عیب و نقص می باشد. به این ترتیب می توان با خیالی آسوده و بدون هر گونه مشکل از داشتن این محصول لذت برد و توانست شرایط خوبی را کسب کرد و از آن بهره مند شد. 

خرید تشک بادی روی آب ساده سبز اینتکس جدیدبدنه ضخیم محصول غیر قابل نفوذ می باشد که می تواند آب و رطوبت را به داخل خود وارد نکند و حالت بی وزنی را داشته باشد. به دلیل سبک بودن و خالی بودن از محتویات داخلی محصول بر روی سطح آب قرار می گیرد و وارد آن نمی شود و می تواند تعادل لازم را داشته باشد و افراد قرار گیری بر روی خود را نیز شامل این تعادل کند. در نتیجه تمامی شرایط های ممکن برای استفاده از این محصول در فضای باز و در محیط های آبی وجود دارد که علاقه مندان می توانند در طی سال های زیاد از داشتن آن لذت ببرند و موقعیت دلخواهی را داشته باشند. قیمت مناسب و کیفیت بالا دلیل اصلی خرید تشک بادی روی آب ساده سبز اینتکس می باشد که با مراجعه به نمایندگی اینتکس انجام می شود.

نوع تفریحی
 طول 183 سانتی متر
 عرض 69 سانتی متر
 شرکت سازنده اینتکس
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 جنس رویه PVC 
 جنس بخش کناری PVC 
 جنس کف PVC
 تعداد دریچه باد 2 عدد
ضخامت بدنه 0.20 میلی متر
 وزن 497 گرم 
 سایر ویژگی ها مناسب تمام سنین
 دارای ساختار ساده صورتی
 همراه با بالش بادی سرخود
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...