تشک بادی روی آب ساده زرد اینتکس

intex 59717 yellow

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
200,000 تومان

تشک بادی روی آب ساده زرد اینتکس به جهت داشتن طراحی بی عیب و نقص و طبی توانسته در نظر علاقه مندان محصولی کاربردی و منحصر به فرد باشد به طوری که از آن در طول عمر بالا استفاده می کنند و می توانند در شرایط دلخواه از آن بهره مند شوند. این محصول جهت حضور بر روی سطح آب های آرام ساخته شده است که می توان با خیالی آسوده آن را به دست آورد و از آن لذت برد. وزن کم و داشتن بدنه ای که تنها از باد پر می شود سبب ایجاد حالت شناور و بی وزنی شده است که بر روی آب قرار می گیرد و به داخل آن فرو نمی رود. همچنین قابلیت داشتن تعادل بر روی سطح آب را ایجاد می کند و کسانی که از این محصول استفاده می کنند نیز تعادل را خواهند داشت.

خرید تشک بادی روی آب ساده زرد اینتکس جدید با این وجود است که تشک بادی روی آب مد نظر بدنه ای طبی و مواج دارد که بخش بالایی آن دارای بر آمدگی می باشد که به آن بالش بادی سرخود می گویند و شرایط راحتی و آرامش را مهیا می سازد. با این وجود است که پر فروش و منحصر به فرد است و برای استفاده در مسافرت و گردش سازگاری دارد. این محصول در حالت خالی بودن از باد به صورت تاشو در می آید و می تواند به راحتی حمل و جا به جا شود. به طوری که ابعاد کمی را تشکیل می دهد و فضای کمی را اشغال می کند. در این صورت داخل کیف افراد نیز جای می گیرد تا در صورت نیاز به استفاده از آن بتوان به وسیله پمپ باد محصول را راه اندازی کرد. راه اندازی در کم ترین زمان انجام می شود و توسط تمامی پمپ باد های موجود انجام می گیرد. در نتیجه لذت داشتن چنین شرایطی به دست می آید که در زمان های مختلف می توان از آن بهره مند شد. رنگ بدنه نیز ساده و تک رنگ است تا بیش تر محبوبیت ایجاد کند و توسط افراد مورد خریداری قرار گیرد. علاقه مندان تنها می توانند با مراجعه به سایت اینتکس ایران خرید تشک بادی روی آب ساده زرد اینتکس را انجام دهند.

نوع تفریحی
 طول 183 سانتی متر
 عرض 69 سانتی متر
 شرکت سازنده اینتکس
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 جنس رویه PVC 
 جنس بخش کناری PVC 
 جنس کف PVC
 تعداد دریچه باد 2 عدد
ضخامت بدنه 0.20 میلی متر
 وزن 497 گرم 
 سایر ویژگی ها مناسب تمام سنین
 دارای ساختار ساده صورتی
 همراه با بالش بادی سرخود
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...