تشک بادی روی آب زرد intex 59703

intex 59703

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
180,000 تومان

تشک بادی روی آب زرد intex 59703 کم جا و مسافرتی است و بدون مشکل قادر به استفاده در موقعیت های مختلف می باشد در نتیجه می توان از آن به عنوان یک محصول منحصر به فرد یاد کرد که برای استفاده در محیط آب های آرام مد نظر قرار می گیرد. این تشک بادی رویه ای طبی دارد که ساختار مواج داشته و می تواند بهترین گزینه برای داشتن تفریحات آبی ایمن باشد. جا به جایی و حمل این محصول آسان می باشد و به راحتی می توان آن را با خود به همراه داشت و در موقعیت های مختلف برای داشتن تفریحات آبی مورد استفاده قرار داد. محصول جزو شناور های بادی و ساده می باشد که به صورت تک نفره استفاده می شود و قابلیت راه اندازی آسان دارد. ساده بودن بدنه سبب جلب توجه شده است و برای کسانی که به دنبال یک محصول ساده و کاربردی می باشند مد نظر قرار می گیرد.

خرید تشک بادی روی آب زرد

به همین خاطر است که پر فروش است و محبوبیت زیادی دارد. کسانی که به گردش و یا مسافرت می روند می توانند این تشک بادی را با قیمت مناسب خریداری کرده و با خود در موقعیت های گوناگون استفاده نمایند. این نمونه از محصولات می تواند ایمنی را برای افراد رقم بزند و راحتی خاصی را برای آن ها ایجاد کند. راحتی به دلیل وجود بالش بادی سرخود تضمین شده است و سر و گردش را نیز در موقعیت استاندارد قرار می دهد. در نتیجه برترین نمونه از محصولات بادی است که می تواند رضایت مخاطب را جلب کند. توجه به کیفیت بالای بدنه و ضخامت آن و داشتن سازگاری زیاد در موقعیت های مختلف سبب شده است که افراد زیادی تمایل به داشتن آن داشته باشند و از وجود آن بهره مند شوند. تشک بادی روی آب زرد intex 59703 در فروشگاه اینتکس ایران موجود است و از این فروشگاه خریداری می شود.

فروش تشک بادی روی آب ارزان زرد رنگ

 نوع مستطیلی
 طول 183 سانتی متر
 عرض 69 سانتی متر
 ارتفاع 7 سانتی متر
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپندارد
نوع پمپندارد
 وزن 900 گرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 مناسب تمام سنین
 دارای بالش بادی سرخود
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...