تشک بادی روی آب دو نفره اینتکس

intex 56897

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,500,000 تومان

تشک بادی روی آب دو نفره اینتکس دارای جذابیت ظاهری می باشد و آن هم به خاطر به کار بردن رنگبندی متنوع در ساخت آن است. محصول مورد نظر ظرفیت دو نفره دارد که در نتیجه دو فرد به طور همزمان قادر به استفاده از آن می باشند. طراحی محصول به گونه ای است که هر فردی با مشاهده آن تمایل به خرید پیدا می کند و کاربرد هایی که به وسیله این محصول به دست می آید گسترده است. به همین خاطر اغلب علاقه مندان به داشتن تفریحات آبی به سمت خرید تشک بادی روی آب می روند تا بر روی سطح اب های آرام و کم عمق به آرامش برسند.

تک بادی روی آب دو نفره اینتکس این محصول با داشتن ظرفیت دو نفره و تحمل وزن بالا نسبت به فشار وارد بر آن می تواند دو فرد را به راحتی بر روی خود جای دهد و مانع از فرو رفتن آن به داخل آب شود. دو عدد بالش بادی بر روی بدنه قرار گرفته است تا زمانی که افراد تمایل به قرار گیری به حالت دراز کش را دارند بتوانند در موقعیت استاندارد قرار گرفته و بهترین شرایط را تجربه کنند. این بالش های بادی در دو سوی محصول قرار گرفته اند و محل قرار گیری افراد را نیز تعیین می کنند. ساختار تشک بادی موج دار است که در نتیجه محصولی طبی و راحتی را نیز تشکیل می دهد. وزن بدنه این تشک بادی روی آب تنها 4 کیلوگرم بوده که قادر است وزنی بالغ بر 180 کیلوگرم را به راحتی بر روی خود تحمل کند. با وجود تمامی مزیت های گفته شده علاقه مندان می توانند تک بادی روی آب دو نفره اینتکس را از فروشگاه اینتکس به صورت اینترنتی ، تلفنی و یا حضوری سفارش دهند.

نوع مستطیلی
 طول 198 سانتي متر
 عرض 160 سانتي متر
 تحمل وزن 180 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 نوع رویه براق
 جنس بخش کناری وینل
 پمپ خیر
 نوع پمپ -
 وزن 4200 گرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگي ها دارای دو بالشت رنگی
 مناسب تمام سنین
دارای بالش سرخود
 دارای دو رنگ
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...