تشک بادی روی آب حبابی دو نفره جدید Bestway 43045

Bestway 43045

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,950,000 تومان

تشک بادی روی آب حبابی دو نفره جدید Bestway 43045 از جذابترین و منحصر به فرد ترین تشک بادی های روی آب تولید شده در سال جدید می باشد که این کار به وسیله شرکت بست وی انجام گرفته است. تشک بادی روی آب فوق دارای طرح کلی مستطیلی شکل بوده که بر روی قسمت داخلی آن دایره های رنگی رنگی به شکل حباب طراحی شده که این ویژگی سبب شده تا افراد هنگام استفاده از این کالا به هیچ عنوان لیز نخورند و همچنین دچار تعریق در هنگام استفاده طولانی مدت نشوند و در آخر باید گفت که این طراحی بسیار زیبا و خاص باعث شده تا نظر بسیاری از افراد را به خود جلب بنماید. تمام این خصوصیات منحصر بفرد باعث شده تا این محصول به یکی از تشک بادی روی آب های محبوب خریداران تبدیل شود. 

این کالا بدنه ای از جنس وینیل داشته که این بدنه مقاومت بسیار خوبی را در برابر انواع دمای آب، فشار ناشی از وزن بالا و همچنین تابش نور خورشید را دارا می باشد. این تشک بادی روی آب از سری محصولات بادی های بسیار با کیفیت بوده که می توان از آن درون استخر ها برای آفتاب گرفتن و همچنین استراحت کردن بر رو آب بهره مند شد. تشک بادی روی آب حبابی دو نفره جدید Bestway 43045 با برترین کیفیت و مناسب ترین قیمت موجود در نمایندگی فروشگاه اینتکس موجود است که شما عزیزان پس از بررسی اطلاعات ذکر شده و یا مشاهده تصاویر می توانید آن را به راحتی خریداری کرده و در کمترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید.

نوع مستطیلی
 طول 216 سانتي متر
 عرض 178 سانتي متر
 تحمل وزن 160 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 نوع رویه براق
 جنس بخش کناری وینل
 پمپ خیر
 نوع پمپ -
 وزن 3600 گرم
 شرکت سازندهبست وی
 ساير ويژگي ها مناسب تمام سنین
مجهز به سینی بادی متصل به بدنه
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...