تشک بادی روی آب بست وی مدل توت فرنگی

Bestway 43159

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
850,000 تومان

تشک بادی روی آب بست وی مدل توت فرنگی جدید ترین مدل ارائه شده توسط شرکت بست وی است که مانند تمامی محصولات خود دارای کیفیت بالا می باشد و از بهترین مواد اولیه تولید شده است. این محصول منحصر به فرد دارای طراحی سه بعدی می باشد و مانند یک توت فرنگی زیبا تولید شده است و می توان برای تمامی افراد محصولی جذاب معرفی شود. به همین خاطر است که تشک بادی روی آب مد نظر استاندارد و مقاوم و ضخیم می باشد که می توان بدون محدودیت از آن استفاده کرد و توانست ساعات خوشی را سپری نمود و از حضور در محیط های آبی لذت برد. به وسیله داشتن این محصول افراد می توانند تعادل خود جهت حضور بر روی سطح آب را داشته باشند و بتوانند این موقعیت را برای مدت زمان طولانی حفظ کنند و در نهایت بتوانند استاندارد ترین حالت ممکن را داشته باشند. 

فروش تشک بادی روی آب بست وی مدل توت فرنگی جدیدحضور در محیط های آبی برای کسانی که مهارت شنا ندارند بسیار دشوار است و عدم تعادل در قرار گیری دارند. به این ترتیب می توان با تکیه بر خصوصیات منحصر به فردی که دارد از این محصول جهت حضور در محیط هایی مانند استخر استفاده کرد و از شرایط لذت برد و توانست ساعات خوشی را در روز های گرم تابستانی کسب کرد. این محصول برای استفاده در طی سال های زیاد ساخته شده است و دارای بدنه ای ضخیم می باشد که در برابر عوامل محیطی دارای سازگاری است و دچار آسیب نمی شود. از سوی دیگر برای استفاده در معرض تابش خورشید نیز مقاومت دارد و دارای عدم آفتاب سوختگی است و می تواند از افزایش فشار باد داخل بدنه نیز جلوگیری کند. در نتیجه دچار ترکیدگی نمی شود و می تواند برای افراد مورد استفاده در طی سال های زیاد قرار گیرد. کسانی که به دنبال خرید تشک بادی روی آب بست وی مدل توت فرنگی می باشند می توانند از طریق نمایندگی اینتکس ایران اقدام کنند.

 نوع گرد
 طول 137 سانتي متر
 عرض  130 سانتي متر
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت لایه ها 0.28 میلی متر
 جنس بخش کناری وینیل
 پمپ خیر
 نوع پمپ-
 وزن 2 کیلوگرم
 شرکت سازنده بست وی
 ساير ويژگي ها مناسب سنین بزرگسال
 دارای نشیمنگاه مواج
 حجم بسته بندی : 26.7*24.4*7.6 cm
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...