تشک بادی روی آب بزرگسال شیبدار 58856

intex 58856

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3%
1,850,000
1,800,000 تومان
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب بزرگسال شیبدار 58856 نمونه ای منحصر به فرد از محصولات بادی مورد استفاده در محیط های آبی می باشد که در آب های کم عمق کاربرد دارد و می تواند مزیت های زیادی را به دنبال داشته باشد. این محصول سطحی راحتی و مواج دارد تا افراد ساعات طولانی بر روی آن حضور داشته باشند و دچار مشکل نشوند. سطح به وجود آمده برای رده سنی بزرگسال می باشد و برای آن ها کاربرد دارد. در نتیجه می توان بهترین اوقات را برای آن ها مهیا کرد تا شرایط دلخواهی داشته باشند و بتوان از آن بهره مند شد. تشک بادی بر روی سطح آب های آرام و کم عمق تعادل دارد و افراد را نیز با تعادل لازم بر روی خود قرار می دهد و می تواند ساعات خوشی را برای آن ها رقم بزند. علاوه بر این موارد این محصول قابلیت استفاده در خشکی را نیز دارد و می تواند به عنوان یک سطح نشیمن برای بهره مندی از محیط و آفتاب استفاده شود.

خرید تشک بادی روی آب بزرگسال شیبدار

با داشتن این محصول افراد در خشکی می توانند حمام آفتاب بگیرند و یا پس از شنا به استراحت بپردازند. این محصول منحصر به فرد و خاص از بدنه با جنس با کیفیت وینیل تشکیل شده است که توانسته رضایت مخاطب را به خوبی جلب کند و برای افراد بهترین تفریحات آبی را رقم بزند. محصول مورد نظر برند و اصل می باشد که ساخت شرکت اینتکس است و با بدنه ضخیم و غیر قابل نفوذ می تواند کاربرد خود را به بهترین شکل داشته باشد. تشک بادی روی آب با این خصوصیات منحصر به فرد فروش بالایی دارد و جزو محبوب ترین و کاربردی ترین وسایل بادی در محیط های آبی می باشد. به همین خاطر است که خرید آن توصیه می شود تا لحظات خوشی برای افراد رقم بخورد. هر یک از کسانی که علاقه به داشتن تشک بادی روی آب بزرگسال شیبدار 58856 دارند می توانند محصول را با قیمت مناسب از فروشگاه اینتکس ایران سفارش دهند.

تشک بادی روی آب بزرگسال اینتکس مدل 58856

 نوع تفریحی
 طول 188 سانتی متر
 عرض 99 سانتی متر
 تحمل وزن 80 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت لایه ها 0.30 میلی متر
 جنس بخش کناری وینیل
 پمپ خیر
 نوع پمپ -
 وزن 3.1 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگی ها مناسب سنین مختلف
 دارای نشیمنگاه مواج
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

Maryam Heidary

سلام وقتتون بخیر.
خیلی خیلی ازتون ممنونم واااااقعا هرچی ازتون خریدم درجه یک بوده.
ممنون بابت پیگیری های به موقع و پرسنل مودب شما.

این تیوپ خیلییی خوبه مخصوصا برای کسانی که دوست دارن روی آب لم بدن و نوشیدنی بخورن

191 روز پیش ارسال پاسخ
اینتکس ایران

با عرض سلام و وقت بخیر
خیلی خیلی مبارکتون باشه

191 روز پیش ارسال پاسخ