تشک بادی روی آب بالش دار طوسی intex 58894

intex 58894

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
28%
660,000
480,000 تومان
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب بالش دار طوسی intex 58894 جزو محصولاتی است که هم طراحی بسیار ساده ای دارد و هم با توجه به خصوصیاتی که در این محصول قابل مشاهده است باعث شده تا بتوانید با خیال راحت به آن اطمینان کنید. در همین رابطه باید در ابتدا اشاره داشته باشیم که این تشک بادی روی آب دارای بدنه ای از نوع شیاردار است که در نگاه اول مشتری ساختاری شبیه به چندین لیوان را می تواند ببیند که مزیت مهم ظاهری این محصول نیز به شمار می رود. هم چنین به جز این مورد باید اشاره داشته باشیم که این فرو رفتگی ها باعث شده تا سطح این محصول به صورت طبی و ایده آل شکل گرفته باشد که ویژگی خوب این کالا از نظر کیفیت نیز به شمار می رود.

به جز این مسئله باید عنوان کنیم که تشک بادی روی آب بالش دار طوسی intex 58894 در بخش بالایی خود دارای یک عدد بالش بادی نیز خواهد بود که این بالش باعث شده تا دقیقا بر روی آب در بهترین حالت ممکن بتوانید دراز کشیده و لذت ببرید. ویژگی مهم دیگری که باید در رابطه با این تشک روی آب به آن اشاره کنیم بحث تحمل وزن این کالا می باشد که تا 80 کیلوگرم وزن را می تواند به راحتی تحمل کند. دیگر خصوصیتی که باید اشاره کنیم ضخیم بودن بدنه این محصول می باشد که خیال مشتری از این بابت راحت می باشد. با توجه به این موارد شما می توانید هم اکنون امکان خرید و ثبت سفارش این محصول را از سایت فروشگاه اینتکس در ایران به ثبت برسانید.

خرید تشک بادی روی آب بالش دار طوسی مدل intex 58894 | اینتکس ایران

 نوع مستطیلی
 طول 188 سانتی متر
 عرض 71 سانتی متر
 تحمل وزن 80 کیلوگرم
 جنس بدنه پلاستیک PVC
 جنس رویه PVC شفاف
 جنس بخش کناری PVC
 پمپ -
 نوع پمپ -
 وزن 1 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگي ها ابعاد بسته بندی: 7*20*23 سانتی متر
 مناسب سنین مختلف
 دارای بالش سرخود
 دارای نشیمنگاه مواج
مناسب سنین بزرگسال
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...