تشک بادی روی آب بالش دار بنفش اینتکس

intex 58890 Purple

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
720,000 تومان

تشک بادی روی آب بالش دار بنفش اینتکس محصولی با رویه طبی می باشد که جهت حضور بر روی سطح آب های آرام ساخته شده است. این محصول بر روی سطح آب دارای تعادل زیاد می باشد که با قرار گیری افراد بر روی آن تعادل آن ها نیز حفظ می شود و می تواند تمامی مزیت های ممکن را کسب کرد. این محصول دلخواه دارای طراحی بی نظیر و طبی است که کاربرد آسان دارد و در مسافرت و گردش نیز قادر به همراه داشتن می باشد و می توان بدون هر گونه محدودیت آن را استفاده کرد. تشک بادی روی آب دارای بالش بادی سرخود نیز می باشد که کمک به داشتن آرامش و راحتی بیش تر می کند و می تواند به عنوان برترین نمونه از محصولات بادی شناخته شود.

خرید تشک بادی روی آب بالش دار بنفش اینتکس باکیفیت این محصول به دلیل وجود دو دریچه باد در ساختار خود به راحتی و در کم ترین زمان راه اندازی می شود و آماده بهره برداری افراد می گردد. در نتیجه به وسیله انواع پمپ باد می توان این محصول را راه اندازی کرد و به سرعت باد مورد نیاز جهت راه اندازی آن را تامین نمود و در آخر به راحتی مورد استفاده علاقه مندان قرار داد. به دلیل داشتن رنگ زیبا و خاص بر روی سطح آب جلوه قشنگی ایجاد می کند که می توان از دیدن آن لذت برد و به استفاده کردن از آن پرداخت. از آن جایی که بدنه خالی از باد می باشد و وزن کمی دارد افراد می توانند از قرار گیری آن به صورت شناور بر روی سطح آب لذت ببرند و از داشتن آن بهره مند شوند. با این وجود است که کسانی که در محیط های آبی توان داشتن تعادل ندارند مناسب می باشد تا تفریحات استاندارد و ایمن داشته باشند و از بروز مشکل و برهم خوردن تعادل جلوگیری نمایند. انتخاب و خرید تشک بادی روی آب بالش دار بنفش اینتکس با قیمت مناسب از نمایندگی اینتکس ایران انجام می شود.

 نوع تفریحی
 طول 188 سانتی متر
 عرض 71 سانتی متر
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 جنس بدنه پلاستیک PVC
 جنس رویه PVC شفاف
 جنس بخش کناری PVC
 پمپ ندارد
 تعداد دریچه باد 2 عدد
 وزن 1.3 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگی ها مناسب سنین مختلف
 دارای بالش سرخود
 دارای نشیمنگاه مواج
 اقلام همراه برچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...