تشک بادی روی آب اینتکس Intex 59703

Intex 59703

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
180,000 تومان

تشک بادی روی آب اینتکس Intex 59703 از رنگ سبز برخوردار است که بسیاری از علاقه مندان به آن تمایل دارند و خرید آن را انجام می دهند. این رنگ دلچسب و زیبا بر روی سطح آب موقعیت منحصر به فردی را ایجاد می سازد که در نتیجه مورد توجه عده زیادی از افراد قرار می گیرد. بدنه محصول سازگار با محیط است و از قابلیت غیر قابل نفوذ بودن برخوردار می باشد. این قابلیت به دلیل وجود بدنه ای بدون درز و شکاف ایجاد شده است و در نهایت شناور ماندن محصول بر روی سطح آب را شامل می شود. وزن من محصول به دلیل استفاده از رویه کم وزن است که در طراحی آن به کار رفته است. تشک بادی روی آب اینتکس از جنس وینیل تشکیل شده است که ضد حساسیت و منحصر به فرد بوده است و می تواند برای تمامی رده های سنی استفاده شود.

قیمت تشک بادی روی آب اینتکس Intex 59703 | اینتکس ایران از این رو افرادی در رده سنی 8 سال به بالا قادر به بهره مندی از این تشک بادی روی آب اینتکس خواهند بود. محصول دارای ساختاری طبی و منحصر به فرد است که بالش بادی سرخود نیز شامل آن شده است. بنابراین می توان با در نظر گرفتن آن بهترین موقعیت را به دست آورد و از داشتن آن لذت برد. تشک بادی روی آب ساخت شرکت اینتکس است و می تواند بهترین شرایط و بهترین موقعیت را ایجاد سازد تا در طولانی مدت افراد قادر به داشتن چنین تفریحات آبی باشند. برای خرید تشک بادی روی آب اینتکس Intex 59703 می توانید به صورت اینترنتی و از طریق همین صفحه محصول را به سبد خرید خود اضافه کرده و یا به صورت حضوری و یا تلفنی به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه نمایید.

تشک بادی روی آب اینتکس Intex 59703 ارزان | اینتکس ایران

 نوع تفریحی
 طول 183 سانتی متر
 عرض 69 سانتی متر
 ارتفاع 7 سانتی متر
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپندارد
نوع پمپندارد
 وزن 900 گرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 مناسب تمام سنین
 دارای بالش بادی سرخود
 اقلام همراه-

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...