تشک بادی روی آب اینتکس چهار نفره

intex 56289

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6,500,000 تومان

تشک بادی روی آب اینتکس چهار نفره جدید ترین محصول برای داشتن تعادل در سطح آب های آرام می باشد که با قیمت مناسب در اختیار افراد می باشد و می توان با خیالی آسوده نسبت به استفاده و بهره برداری از آن اقدام کرد. این محصول بهترین گزینه برای مسافرت و گردش به مکان های دارای آب های آرام می باشد که از بدنه ای ضخیم با جنس وینیل با کیفیت تشکیل شده است. به همین خاطر می توان با خیالی آسوده و با داشتن طول عمر بالا نسبت به استفاده از آن اقدام کرد و در چنین محیطی بدون مشکل به تفریحات مهیج آبی دست پیدا کرد.

خرید تشک بادی روی آب اینتکس چهار نفره جدید تشک بادی روی آب برند و اصل می باشد و با بدنه ای بزرگ که ظرفیت استفاده چهار فرد به طور همزمان را دارد در اختیار افراد قرار می گیرد و ایجاد کارایی و مزیت می کند. این محصول دارای طراحی بی عیب و نقص است و از بخش های مختلف برخوردار می باشد که همگی به جهت ایجاد راحتی در محیط های آبی در نظر گرفته می شود. این محصول دارای بخشی جهت قرار دادن بطری و لیوان می باشد تا بتوان نوشیدنی و آب را در اختیار داشت و در زمان نیاز مورد استفاده قرار داد. چنین محصولی برای روز های گرم تابستان مناسب می باشد و دارای استاندارد ترین حالت ممکن می باشد و می توان آن را در استخر و در معرض تابش خورشید نیز مورد استفاده قرار داد. این محصول بی نظیر با قیمت مناسب ارائه شده است تا تمامی علاقه مندان توان خرید آن را داشته باشند و از داشتن آن لذت ببرند. بدنه ای که از باکیفیت ترین مواد اولیه تشکیل شده است می تواند برای مسافرت و گردش استفاده شود و بدنه ای مقاوم با طول عمر بالا را شامل می شود. به منظور انتخاب و خرید تشک بادی روی آب اینتکس چهار نفره به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کرده و محصول را خریداری نمایید.

نوع تفریحی
 طول 310 سانتی متر
 عرض 183 سانتی متر
 ارتفاع 18 سانتی متر
 تحمل وزن 400 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت بدنه 0.75 میلی متر
 تعداد دستگیره 8 عدد
 تعداد دریچه باد 2 عدد
 تعداد محفظه نگهدارنده بطری 4 عدد
 وزن محصول 16.5 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگی ها دارای بدنه ضخیم و بادوام
 مناسب تمام سنین
 تکنولوژی ساخت Fiber Tech
 راه اندازی با تمامی پمپ های باد محصولات بادی
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...