تشک بادی روی آب اینتکس مواج مبلی 56875

intex 56875

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
18%
2,100,000
1,740,000 تومان
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب اینتکس مواج مبلی 56875 از سری محصولات اصل و اورجینال می باشد که با قیمت مناسب در اختیار افراد قرار می گیرد و مزیت های زیادی را به دنبال دارد. این محصول خاص دارای کیفیت بالا می باشد که با توجه به قیمت مناسبی که دارد در دسته بندی محصولات به صرفه قرار گرفته است و می توان از وجود آن نهایت استفاده های لازم را به عمل آورد. تشک بادی روی آب اصل محصول شرکت اینتکس می باشد که از بهترین مواد اولیه ساخته شده است که شامل بدنه ضد حساسیت می شود. این بدنه ضد حساسیت توانایی استفاده توسط تمامی افراد را دارد و می تواند با کاربرد زیاد برای علاقه مندان بهترین موقعیت را ایجاد سازد. کسانی که به سمت خرید این محصول کاربردی کشیده می شوند می توانند در محیط استخر ها نسبت به استفاده از این محصول اقدام کنند و آرامش و راحتی را داشته باشند.

خرید تشک بادی روی آب مدل 56875

داشتن تعادل لازم در زمان قرار گیری بر روی سطح آب و بهره مندی از محیط اطراف و هوای تازه همگی به دلیل داشتن این تشک بادی می باشد که مانند مبل بوده است و سطحی مواج و طبی را ایجاد کرده است. این سطح راحتی که شیبدار نیز می باشد استاندارد های لازم را دارد و از بدنه ای ایمن و منحصر به فرد تشکیل شده است تا بتوان با خیالی آسوده از وجود آن بهره مند شد و توانست ساعات خوشی را رقم زد. مبل بادی مد نظر که به صورت شناور بر روی سطح آب قرار می گیرد وزن کمی دارد که به حالت بی وزنی قادر به قرار گیری بر روی سطوح می باشد. به همین خاطر است که می توان با خیالی آسوده از داشتن آن لذت برد و یک محصول اصل و اورجینال را به دست آورد تا ساعات خوشی برای شما رقم بخورد. تشک بادی روی آب اصل مدل مبل 56875 با قیمت مناسب و کیفیت بالا در نمایندگی مرکزی اینتکس موجود می باشد و آماده خرید علاقه مندان است تا با ثبت سفارش بهترین اوقات را کسب کنند.

قیمت تشک بادی روی آب اینتکس مبلی

 نوع تفریحی
 طول 191 سانتی متر
 عرض 99 سانتی متر
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت لایه ها 0.30 میلی متر
 جنس بخش کناری وینیل
 پمپ خیر
 نوع پمپ-
 وزن 2.5 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگی ها مناسب سنین مختلف
 دارای نشیمنگاه مواج
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...