تشک بادی روی آب اینتکس طرح گل 59720

intex 59720

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
380,000 تومان
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب اینتکس طرح گل 59720 برند و با کیفیت می باشد که دارای طول عمر و سازگاری زیاد می باشد و می تواند مزیت های زیادی را به دنبال داشته باشد. تشک بادی مد نظر قابلیت قرار گیری بر روی سطح آب را دارد و می تواند معلق و شناور باشد. از این رو می تواند بهترین موقعیت و شرایط را برای علاقه مندان رقم بزند. محصول مورد نظر مورد استفاده تمامی رده های سنی قرار می گیرد و در محیطی که دارای آب های آرام می باشد بهترین شرایط را رقم می زند. این محصول همان طور که خود را بر روی سطح آب قرار می دهد و تعادل دارد می تواند افراد را نیز بر روی خود قرار می دهد و تعادل افراد را نیز انجام می دهد. از این رو بهترین گزینه برای روز های گرم تابستانی است و در تفریحات آبی که در آب های آرام رخ می دهد استفاده می شود. از این رو می توان با خیالی آسوده از داشتن آن بهره مند شد و توانست بهترین موقعیت را به دست آورد.

تشک بادی روی آب طرح گل مدل 59720

این تشک بادی وزن کمی دارد و قابلیت حمل و نقل و جا به جایی آسان دارد. همچنین رویه آن مواج و منحصر به فرد است و بخشی از آن نیز دارای بر آمدگی می باشد که به نام بالش بادی سرخود شناخته می شود. از این رو امکان قرار گیری به حالت درازکش بر روی بدنه محصول وجود دارد و می تواند سر و گردن نیز در مکانی استاندارد و طبی قرار می گیرد و می تواند راحتی را برای افراد رقم بزند. به همین خاطر است که توسط افراد خریداری می شود و می تواند امکانات لازم جهت تفریحات آبی و استاندارد در فضای استخر ایجاد می شود و ساعات خوشی برای افراد رقم می خورد و می توانند در فصول گرم سال بهترین موقعیت را داشته باشند. چنانچه قصد خرید تشک بادی روی آب اینتکس طرح گل 59720 را دارید می توانید محصول را از نمایندگی مرکزی اینتکس سفارش دهید و خرید خود را نهایی نمایید.

خرید تشک بادی روی آب اینتکس طرح گل

نوع تفریحی
 طول 183 سانتی متر
 عرض 69 سانتی متر
 شرکت سازنده اینتکس
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 جنس رویه PVC 
 جنس بخش کناری PVC 
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ-
نوع پمپ-
 وزن 0.6 کیلو گرم 
 سایر ویژگی ها مناسب تمام سنین
 دارای طرح گل و شکوفه
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...