تشک بادی روی آب اینتکس طرح گل استوایی

intex 59720 tropical flower

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
380,000 تومان
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب اینتکس طرح گل استوایی جدید ترین طرح تشک بادی روی آب اینتکس می باشد که با ظرفیت تک نفره توانسته رضایت مخاطب را به خود جلب کند و دارای ساختاری استاندارد و مقاوم باشد. این محصول رویه مواج دارد تا علاقه مندان قادر به استفاده آسان و راحت از این محصول باشند و در نتیجه بتوانند بدون هر گونه مشکل و دشواری نسبت به استفاده از این وسیله بادی و کاربردی بر روی سطح آب اقدام نمایند. طراحی که در این محصول مشاهده می شود دارای ترکیب رنگ به خصوص و متنوع نیز می باشد به طوری که افراد می توانند آن را مورد پسند تمامی علاقه مندان قرار دهند و یا محصول را به عنوان هدیه به افراد دیگر خریداری کنند.

 طراحی های رویه محصول قابلیت ثابت ماندن دارند که در طول عمر بالا دچار تغییر رنگ نمی شود و می توان از وجود آن بهره برداری های لازم را به عمل آورد. این محصول کاربردی و خاص رویه ای مواج دارد تا افراد بر روی آن دراز بکشند و از قرار گیری بر روی سطح آب های آرام لذت ببرند. این محصول بی نظیر را می توان با قیمتی ارزان سفارش داد و نسبت به خرید آن اقدام کرد و در نهایت توانست اوقات خوشی را کسب کرد که با داشتن این محصول رقم می خورد. برای داشتن تفریحات مهیج آبی انتخاب و خرید تشک بادی روی آب قابل بحث است که این محصول نیز توجه افراد را به خود جلب کرده است و از آن جایی که دارای خصوصیات مفید و قیمت مناسب می باشد می توان آن را مورد خریداری قرار داد. خرید تشک بادی روی آب اینتکس طرح گل استوایی از فروشگاه محصولات بادی اینتکس ایران انجام می شود.

نوع تفریحی
 طول 183 سانتی متر
 عرض 69 سانتی متر
 شرکت سازنده اینتکس
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 جنس رویه PVC 
 جنس بخش کناری PVC 
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ-
نوع پمپ-
 وزن 0.6 کیلو گرم 
 سایر ویژگی ها مناسب تمام سنین
 دارای طرح گل و شکوفه
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...