تشک بادی روی آب اینتکس طرح لاکپشت

intex 59720 Turtle

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
380,000 تومان
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب اینتکس طرح لاکپشت ساخت شرکت معتبر اینتکس است که در واقع از با کیفیت ترین بدنه با طول عمر بالا تشکیل شده است. این محصول خاص و منحصر به فرد دارای بدنه ای منحصر به فرد و مقاوم است تا کسانی که به سمت خرید آن کشیده می شوند بتوانند بدون هر گونه مشکل و آسیب نسبت به استفاده کردن از این محصول بی نظیر اقدام نمایند و از داشتن آن لذت ببرند. تشک بادی مد نظر قابلیت قرار گیری بر روی سطح آب را دارد و به داخل آب فرو نمی رود و می تواند تعادل لازم را داشته باشد و افراد را نیز با این تعادل بر روی خود حفظ کند. 

طراحی زیبا و خاص در این تشک بادی روی آب توجه تمامی افراد را به خود جلب می کند که ترکیب رنگ به خصوصی دارد و محصولی شاد برای تفریحات تابستانه را رقم می زند. این محصول بی نظیر از جنس با کیفیت پی وی سی تشکیل شده است که غیر قابل نفوذ می باشد و خصوصیات منحصر به فرد خود را حفظ می کند. در این صورت آب به داخل بدنه نفوذ نخواهد کرد و این محصول بر روی سطح آب حالت شناور و معلق خود را خواهد داشت. تشک بادی روی آب اینتکس برای تمامی رده های سنی استفاده می شود و بر روی سطح آب های آرام قرار می گیرد. از این رو توانایی ایجاد بهترین تفریحات آبی را خواهد داشت که بدون هر گونه مشکل و دشواری برای افراد رقم می خورد و می توان از داشتن آن رضایت بالایی را کسب نمود. هر یک از کسانی که تمایل و علاقه به داشتن تشک بادی روی آب اینتکس طرح لاکپشت دارند تنها می توانند از طریق نمایندگی مرکزی اینتکس ایران خرید خود را نهایی کنند و از آن بهره مند شوند.

نوع تفریحی
 طول 183 سانتی متر
 عرض 69 سانتی متر
 شرکت سازنده اینتکس
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 جنس رویه PVC 
 جنس بخش کناری PVC 
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ-
نوع پمپ-
 وزن 0.6 کیلو گرم 
 سایر ویژگی ها مناسب تمام سنین
 دارای طرح لاکپشت
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...