تشک بادی روی آب اینتکس طرح آبنبات 58754

intex 58754

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
33%
1,750,000
1,175,000 تومان
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب اینتکس طرح آبنبات 58754 دارای ابعاد بزرگ می باشد تا تمامی رده های سنی بتوانند بر روی آن قرار گیرند و به تفریحات آبی بپردازند. از تشک های بادی که قابلیت قرار گیری بر روی سطح آب دارند در محیط آب های آرام استفاده می شود که بهترین آن استخر می باشد. بر روی سطح آب استخر از تشک بادی استفاده می شود تا هم بتوان از هوای تازه لذت برد و هم به آرامش رسید. برخی از افراد تمایل دارند که در زمان قرار گیری بر روی تشک بادی روی آب به حمام آفتاب بپردازند که آسان و راحت به وقوع می پیوندد. محصول مورد نظر طراحی جذاب و زیبا دارد که ترکیبی از رنگ های شاد و روشن می باشد. از این رو طرفداران زیادی دارد و اغلب افراد تمایل به خرید آن دارند. همچنین این محصول برای رده سنی مختلف ساخته شده است و دارای تحمل وزن 100 کیلوگرم می باشد. از این رو بزرگسالان نیز می توانند با وزن بالا از این محصول استفاده کنند و لذت ببرند.

خرید تشک بادی روی آب اینتکس طرح آبنبات مدل 58754

تشک بادی روی آب دارای طرح آبنبات می باشد که جذابیت آن را دو چندان کرده است تا در محیط استخر زیبایی زیادی را ایجاد سازد. بدنه با کیفیت بالا ساخته شده است که قابلیت های ضد حساسیت و غیر قابل نفوذ بودن را نیز داشته باشد. به همین خاطر است که راحت ترین حالت ممکن را برای علاقه مندان رقم می زند. سطح قرار گیری افراد بر روی این محصول مواج می باشد که در واقع استاندارد ترین ساختاری است که در محصولات بادی ایجاد می گردد. در هر صورت داشتن این محصول منحصر به فرد و کاربردی به راحتی افراد در محیط های آبی کمک می کند و می تواند تفریحات مهیج آبی را رقم بزند که مورد علاقه تمامی رده های سنی می باشد. کسانی که به دنبال خرید تشک بادی روی آب اینتکس طرح آبنبات 58754 از مرکزی معتبر می باشند می توانند به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کنند.

 نوع تفریحی
 طول 208 سانتی متر
 عرض 135 سانتی متر
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت لایه ها 0.30 میلی متر
 جنس بخش کناری وینیل
 پمپ خیر
 نوع پمپ-
 وزن 2 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگی ها مناسب سنین مختلف
 دارای نشیمنگاه مواج
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...