تشک بادی دو نفره کمپینگ اینتکس Intex 67999

Intex 67999

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,400,000 تومان
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره کمپینگ اینتکس Intex 67999 بهترین گزینه برای استفاده در زمان کمپینگ و کوهنوردی و سفر مناسب رده سنی بزرگسال با تحمل وزن فوق العاده بالا با بخش کف برزنتی بسیار ضخیم عرضه شده توسط اینتکس ایران

تشک بادی دو نفره کمپینگ اینتکس Intex 67999 از وزن سبک برخوردار است و بدنه ای تاشو و قابل حمل دارد. به همین خاطر است که به راحتی جا به جا می شود و به محل های مختلف هدایت می گردد. به همراه داشتن این محصول به وسیله کیف حمل آسان خواهد شد. چرا که بدنه تاشو خالی از باد با ابعاد کوچک شده در داخل کیف حمل قرار می گیرد و در نتیجه مزیت های زیادی را ایجاد می سازد. به همین خاطر امکان بهره برداری از محصول در موقعیت های مختلف وجود دارد و می توان نسبت به داشتن آن اقدام کرد. بدنه از رویه ای موج دار تشکیل شده است که در بخش بالایی تورم زیادی ایجاد شده است. این تورم در واقع بالش بادی سرخود را تشکیل داده است تا افراد بتوانند در موقعیت های مختلف بر روی آن قرار گیرند و به استراحت بپردازند.

فروش تشک بادی دو نفره کمپینگ اینتکس Intex 67999 | اینتکس ایران زیبایی به وجود آمده در ظاهر این تشک بادی نیز در میزان فروش آن نقش دارد. چرا که برخی از افراد تنها تمایل به خرید محصولات زیبا و جذاب را دارند و در نتیجه به سمت خرید این تشک بادی کشیده می شوند. محصول به دلیل امکان حمل و نقل آسان به راحتی به همراه افراد قرار می گیرد و در تفریحات و مسافرت های آن ها مورد استفاده قرار می گیرد. به دلیل استفاده آسان از این محصول محبوبیت آن زیاد شده و خرید آن نیز آسان تر می باشد. برای خرید تشک بادی دو نفره کمپینگ اینتکس Intex 67999 می توانید به صورت اینترنتی و یا حضوری به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل وب سایت استفاده نمایید.

تشک بادی دو نفره کمپینگ اینتکس Intex 67999 ارزان | اینتکس ایران

نوع سفری
 تحمل وزن 272 کیلوگرم
 طول 193 سانتی متر
 عرض 127 سانتی متر
 ارتفاع 24 سانتی متر
 جنس رویه PVC با روکش مخمل ضخیم
 جنس بخش کناری PVC مات
 جنس کف PVC برزنتی دولایه
 پمپندارد
ساک حمل
ندارد
شرکت اینتکساینتکس
سایر ویژگی ها دارای سطح رویه مواج و ضد تعریق
 مناسب انواع سفر ها و چادر های مسافرتی
استاندارد برای جادر کمپینگ و کوهنوردی دو نفره
وزن بسته بندی 3.4 کیلوگرم
 دارای حجم کم در زمان جمع شدن
 دارای بالش بادی سرخود
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...