تشک بادی دو نفره طبی Intex 64758

Intex 64758

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
24%
2,350,000
1,800,000 تومان
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره طبی Intex 64758 کاربردی ترین تشک بادی دو نفره کم جا با عرض 137 سانتی متر مناسب استفاده در خانه و سفر و چادر مسافرتی با ساختار طبی و فایبرتک عرضه شده توسط اینتکس ایران

تشک بادی دو نفره طبی Intex 64758 از بدنه ای جادار و راحتی تشکیل شده است که دو فرد به طور همزمان قادر به قرار گیری بر روی آن می باشند. این محصول دارای بخش های مختلف است اما به طور کلی از طراحی ساده برخوردار می باشد. دریچه ای که بر روی بدنه ایجاد شده است محلی برای اتصال پمپ باد به آن می باشد. وجود یک پمپ باد برای راه اندازی سریع و آسان تشک بادی لازم و ضروری است. چرا که بدنه تنها با این وسیله راه اندازی می شود و میزان باد زیادی وارد آن خواهد شد. از این رو به راحتی پمپ باد به بخش مورد نظر متصل شده و به سرعت باد زیادی را وارد خود می کند. تشک بادی مد نظر ساخت شرکت اینتکس است که برای داشتن اطمینان کامل نسبت به اصل بودن محصول بر روی بدنه نام اینتکس حک شده است.

تشک بادی دو نفره طبی Intex 64758

افراد در زمان خرید با مشاهده این نام اقدام به خرید می کنند و یکی از بهترین وسایل بادی و راحتی را به دست می آورند. تشک بادی دو نفره طبی رویه ای موج دار دارد که در تمامی ساختار های طبی وجود دارد. در نتیجه بدنه نیز ساختاری طبی دارد که در زمان استفاده کمر در موقعیت استاندارد و راحتی قرار خواهد گرفت. با توجه به مزیت های گفته شده افراد زیادی به سمت خرید این تشک بادی جذب می شوند و تمایل به داشتن آن دارند. از این رو می توان آن را به روش غیر حضوری از طریق مراجعه به سایت اینتکس خریداری کرد.

خرید تشک بادی دو نفره طبی عرض 137

 نوعخانگی ، سفری ، روی آب
 تحمل وزن 273 کیلوگرم
 طول 191 سانتی متر
 عرض 137 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخمل
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
ساک حمل
ندارد
شرکت سازنده اینتکس
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح موازی
ساختار موازی و طبی
ساختار فایبرتک با استحکام بالا
مناسب چادر های کمپینگ دو و سه نفره
قابل استفاده در خانه و سفر
 قابلیت استفاده بر روی آب
سری ساخت استاندارد شرکت اینتکس
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...