تشک بادی دو نفره با رویه مواج عرض 137

Intex 64102

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
24%
1,950,000
1,500,000 تومان
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره با رویه مواج عرض 137 مناسب خانواده و رده سنی بزرگسال یکی از انواع تشک بادی الیاف دار اینتکس با ساختار طبی و ضدتعریق و ضدحساسیت با بدنه ضخیم و باکیفیت دارای طول عمر فوق العاده بالا عرضه شده توسط اینتکس ایران

تشک بادی دو نفره با رویه مواج از سری محصولات جدید اینتکس است که با رویه ای به رنگ کرم محبوبیت زیادی را ایجاد کرده است. این تشک بادی جادار و بزرگ است و برای دو فرد به طور همزمان مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول قادر به تحمل وزن افراد تا 272 کیلوگرم می باشد که در نتیجه کسانی که دارای وزن زیاد می باشند نیز می توانند از آن لذت ببرند. در صورت استفاده از محصول بیش از توان بدنه ممکن است مشکلاتی مانند ترکیدگی رخ دهد که استفاده کنندگان باید نسبت به رعایت این موارد توجه داشته باشند.

 رویه محصول غیر قابل نفوذ است و آب و رطوبت را به داخل بدنه وارد نخواهد کرد. از این رو تنها می توان با اسپری کردن و یا کشیدن دستمال نمدار بدنه را تمیز کرد و لک های موجود برروی آن را برطرف نمود. به دلیل داشتن وزن کم افراد می توانند این محصول را به راحتی با خود به همراه داشته باشند و از آن در موقعیت های مختلف استفاده کنند. تشک بادی مد نظر ظرفیت دو نفره دارد که می توان آن را در داخل چادر مسافرتی نیز نصب نمود. با این وجود افرادی که به مسافرت می روند و از چادر مسافرتی برخوردار می باشند می توانند با این تشک بادی در شب نیز بر روی آن اقامت داشته باشند و از آن لذت ببرند. اگر قصد خرید تشک بادی دو نفره با رویه مواج را دارید می توانید محصول را به صورت اینترنتی و از طریق همین صفحه به سبد خرید خود اضافه کرده و یا به صورت اینترنتی و تلفنی به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید.

 نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 220 کیلوگرم
 طول 191 سانتی متر
 عرض 137 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
ساک حمل
ندارد
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی 3.2 کیلوگرم
دارای لایه های فایبرتک با استحکام بالا
 دارای وزن و حجم کم در حالت جمع شده
مناسب رده سنی بزرگسال
 رویه مواج و ضد تعریق
کاملا طبی و ضدحساسیت
قابل استفاده در خانه و سفر و کمپینگ
 قابل استفاده روی آب های کم عمق
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...