تشک بادی دو نفره با بالش سرخود

64144

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,150,000 تومان

تشک بادی دو نفره با بالش سرخود یکی دیگر از جدیدترین انواع تشک بادی طبی دو نفره برای رده سنی بزرگسال بوده که توسط کارخانه اینتکس طراحی و با بالاترین کیفیت و طول عمر و قیمتی مقرون به صرفه روانه بازار شده است. این تشک بادی به دلیل عرض بالایی که داشته و در واقع در حدود 183 سانتی متر بوده و با در نظر گرفتن طول 203 سانتی متری که داشته می تواند خواسته شما را به طور کامل برطرف سازد. ارتفاع بدنه این محصول نیز 25 سانتی متر در نظر گرفته شده تا شما یک بستر استاندارد برای استراحت در اختیار داشته و از سوی دیگر نرمی و انعطاف پذیری مناسبی برای استراحت طولانی مدت و شبانه مهیا سازد. از سوی دیگر این میزان ارتفاع بدنه در تشک بادی امکانی ایجاد کرده تا در زمان سفر به کوهستان و یا استفاده از محصول در روز های سرد سال ، دمای سرد زمین به بدن شما وارد نشود. 

رویه این تشک بادی دو نفره دارای خطوط موازی بوده که این کالا را به یک محصول طبی و مواج تبدیل می کند. البته یک بخش به عنوان بالش بادی سرخود در بخش بالایی محصول تعبیه شده تا از این طریق بتوانید به راحتی به استراحت خود بپردازید. بدنه اصلی این محصول از باکیفیت ترین نوع پی وی سی برزنتی بوده و بخش داخلی آن مجهز به ساختار الیاف دار و شبکه ای بوده که یک محصول صد در صد طبی را به شما عرضه کنیم. در نظر داشته باشید رویه محصول دارای یک روکش مخمل نیز بوده که به نرمی بستر خواب شما می افزاید. این رویه محصول در کنار بدنه مواج این محصول به این تشک بادی خاصیت ضدتعریق بودن نیز می بخشد. چرا که با ایجاد امکان گردش آزادانه هوا بین بدن فرد و رویه محصول از تعریق شما در زمان خواب اجتناب به عمل خواهد آورد. با در نظر گرفتن موارد یاد شده اگر قصد خرید تشک بادی دو نفره با بالش سرخود را دارید می توانید به صورت اینترنتی و یا حضوری به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه نمایید.

نوعخانگی ، سفری
 تحمل وزن 272 کیلوگرم
 طول 203 سانتی متر
 عرض 183 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ ---
 نوع پمپ ---
ساک حمل ---
سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 دارای سطح مواج موازی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...