تشک بادی دو نفره اورجینال اینتکس 66781

intex 66781

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,200,000 تومان

تشک بادی دو نفره اورجینال اینتکس 66781 از سری محصولات طبی و راحتی است که با بدنه ضد حساسیت و ضد تعریق توانسته برای تمامی رده های سنی کاربرد داشته باشد و بتوان از آن بهترین و مناسب ترین موقعیت را به دست آورد. این تشک بادی ظرفیت دو نفره دارد و با کیفیت اصل و اورجینال ارائه شده است که ساخت شرکت اینتکس می باشد که محصولات خود را در نهایت کیفیت و با استفاده از بهترین مواد اولیه تولید کرده است. با این وجود است که طول عمر بالا نصیب استفاده کنندگان می شود و می توانند بهترین استفاده های لازم را به میان آورند. خصوصیات ساختاری بدنه مزیت های زیادی دارد که از جمله مهم ترین آن می توان به بر آمدگی اشاره کرد که در بخش بالایی محصول ایجاد شده است. این بر آمدگی به جهت قرار دادن سر و گردن می باشد که می تواند استاندارد های لازم را دارا بوده و در نتیجه موجب راحتی بیش تر افراد شود.

 با این موقعیت دیگر نیازی به استفاده از بالش های دیگر نیست و بدون وسایل اضافه امکان اقامت و استراحت بر روی تشک بادی ایجاد می شود. بدنه از جنس پی وی سی تشکیل شده است که رویه آن از نوع پی وی سی مخمل می باشد. به همین خاطر لطافت و نرمی ایجاد کرده است و در نتیجه می توان با خیالی آسوده مدت زمان طولانی بر روی آن قرار گرفت. تشک بادی دو نفره و بزرگ است که میزان استاندارد های لازم در آن زیاد می باشد و در نتیجه می توان با خیالی آسوده از وجود محصول بهره مند شد. این محصول دلخواه دارای کیفیت بالا از جمله سازگاری زیاد می باشد که بدنه ضد حساسیت را تشکیل داده است. لذا کودکان نیز قادر به قرار گیری بر روی آن هستند و می توانند ساعات خوشی را سپری کنند. برای علاقه مندان به داشتن تشک بادی دو نفره اورجینال اینتکس 66781 امکان خرید محصول از نمایندگی محصولات بادی اینتکس فراهم شده است که می توان به آن مراجعه کرده و محصول را ثبت نمود.

 نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 275 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
 عرض 137 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپدارد
 نوع پمپ برقی 220 ولت
ساک حملدارد
سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 دارای رویه مواج و ضد تعریق
 دارای پمپ باد دو کاره
 دارای بالش بادی سرخود
 مناسب سنین بزرگسال
 قابل استفاده در چادر های سفری
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...