تشک بادی دونفره مسافرتی بست وی

Bestway 67004

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
990,000 تومان

تشک بادی دونفره مسافرتی بست وی به راحتی در کنار وسایل مورد نیاز برای مسافرت قرار می گیرد و قادر به نصب در محیط های مختلف می باشد. این محصول را می توان به روش آسان و راحت نصب و راه اندازی کرد و به همان روش نیز جمع آوری آن را انجام داد. تشک بادی برای بردن به مسافرت دارای سازگاری می باشد که افراد می توانند نسبت به داشتن آن اقدام کنند. افراد در زمان رفتن به گردش و مسافرت نیاز به داشتن وسایل راحتی هستند و از تشک و بالش های مختلف استفاده می کنند. اما این تشک بادی به دلیل داشتن مزیت های مختلف جایگزین مناسبی به جای تشک و بالش های دیگر است و می تواند شرایط بهترین را ایجاد سازد. بدنه محصول در زمان جمع آوری شده و خالی از باد ابعاد کوچک دارد که در نتیجه فضای کمی را اشغال می کند.

خرید تشک بادی دونفره مسافرتی بست وی | فروشگاه اینتکس ایران تشک بادی برای استفاده در کمپینگ نیز مد نظر قرار می گیرد و دارای تحمل وزن بالایی است. به همین خاطر افراد سنگین وزن نیز قادر به استفاده از این تشک بادی خواهند بود و به آرامش خاصی دست پیدا می کنند. تشک بادی دو نفره قابلیت نصب آسان دارد و به راحتی و در مدت زمان کم نصب می شود. از این رو می توان خرید آن را انجام داد و به سرعت آن را برای استفاده آماده کرد. چنانچه قصد انتخاب و خرید تشک بادی دونفره مسافرتی بست وی را دارید می توانید به صورت اینترنتی و از طریق همین صفحه محصول را به سبد خرید خود اضافه کرده و یا به صورت حضوری به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کرده تا محصول یاد شده را با ضمانت اصل بودن کالا دریافت نمایید.

تشک بادی دونفره مسافرتی بست وی | فروشگاه اینتکس ایران

 نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 295 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
 عرض 183 سانتی متر
 ارتفاع 22 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخمل
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 4.9 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح مواج طبی
 قابل استفاده در مسافرت ها
 دارای رویه ضد تعریق
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...