تشک بادی دونفره الیاف دار Intex 64709

Intex 64709

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
21%
2,950,000
2,350,000 تومان
کمی صبر کنید...

تشک بادی اینتکس دو نفره الیاف دار طبی بادوام ترین تشک بادی سایز بزرگ مناسب خانواده و رده سنی بزرگسال با رویه نرم و الیاف دار و ساختار داخلی فایبرتک و ضدحساسیت با تحمل وزن بالا قابل استفاده در خانه و سفر عرضه شده توسط اینتکس ایران

تشک بادی دونفره الیاف دار Intex 64709 مخصوص مسافرت یکی دیگر از پر فروش ترین محصولات بادی با بدنه طبی است که ساخت شرکت اینتکس می باشد. این محصول را می توان به راحتی مورد استفاده قرار داد و از داشتن آن لذت برد. بدنه برای قرار گیری افراد دارای سازگاری است و از طول عمر بالا برخوردار می باشد. چنانچه تمایل به داشتن این تشک بادی دارید می توانید آن را با ظرفیت دو نفره از نمایندگی اینتکس که در سراسر کشور وجود دارد تهیه کنید. وزن محصول کم و قابل حمل است به همین دلیل به راحتی به همراه افراد در موقعیت های مختلف قرار می گیرد. بهترین زمان برای داشتن چنین سطح طبی و راحتی زمان رفتن به مسافرت می باشد. چرا که افراد در بیرون از خانه نیاز به داشتن اسباب راحتی خواهند داشت که تمامی نیاز آن ها به راحتی و آسایش را پاسخ بدهد.

 تشک بادی بدنه ای نرم و لطیف دارد که به دلیل وجود رویه جیر بوده است. این محصول را می توان با خیالی آسوده در فضای بیرون از خانه راه اندازی کرد و طی مدت زمان طولانی از وجود آن لذت برد. قرار گیری بر روی این محصول بدن را در شرایط استاندارد قرار می دهد و می تواند بدون ایجاد مشکل برای آن ها شرایطی برای طول عمر بالا ایجاد سازد. تشک بادی دونفره الیاف دار Intex 64709 را می توانید به مراجعه حضوری و یا اینترنتی به فروشگاه اینتکس ایران خریداری کرده تا این محصول را با مناسبترین قیمت و کیفیت و ضمانت اصل بودن کالا دریافت نمایید.

تشک بادی دونفره الیاف دار Intex 64709 ارزان | فروشگاه اینتکس ایران

 نوعخانگی ، سفری
 تحمل وزن 270 کیلوگرم
 طول 203 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
ساک حملندارد
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی 3.8 کیلوگرم
دارای لایه های فایبرتک
 دارای وزن و حجم کم در حالت جمع شده
 رویه مواج و ضد تعریق
قابل استفاده در داخل منزل و یا سفر
 قابل استفاده روی آب های کم عمق
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...