تشک بادی جدید دو نفره الیاف دار 64734

intex 64734

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000 تومان

تشک بادی جدید دو نفره الیاف دار 64734 محصولی مقاوم و با کیفیت است که توانسته سازگار ترین محصول را به وجود آورد و از بدنه ای با ساختار الیاف دار در داخل خود تشکیل شده است. به همین خاطر است که می توان این محصول منحصر به فرد را مورد بهره برداری قرار داد و از داشتن آن لذت برد و توانست بهترین اوقات را به دست آورد. تشک بادی بدنه ای با رنگ جدید دارد که سبز بوده و توجه عده زیادی را به خود جلب می کند. بدنه بادی و بزرگ این محصول مزیت های زیادی را شامل می شود تا افراد بتوانند از داشتن آن بهره مند شد ه و در موقعیت های گوناگون به داشتن آن اقدام نمایند. علاوه بر استفاده از تشک بادی در فضای سر پوشیده امکان استفاده از آن بر روی چمن و در فضای باز نیز وجود دارد. همچنین افراد می توانند محصول را در داخل استخر نیز مورد استفاده قرار دهند و از وجود آن بهره مند شوند و بتوانند در این محیط نیز به لذت داشتن تفریحات آبی دست پیدا کنند.

تشک بادی جدید دو نفره الیاف دار اینتکس مدل 64734

 بدنه به دلیل ضد آب بودن و غیر قابل نفوذ بودن در استخر استفاده می شود و شرایط دلخواهی برای استفاده کنندگان ایجاد می کند تا بتوانند با رضایت کامل اوقات خوشی را در مسافرت و گردش به دست آورند. این محصول با توجه به ابعاد داخلی چادر مسافرتی در داخل آن نیز  جای می گیرد و مورد استفاده قرار می گیرد. از این رو می توان خرید آن را انجام داد و از داشتن این محصول بسیار کاربردی و منحصر به فرد لذت برد. تشک بادی مد نظر دارای دریچه باد دابل لاک می باشد که قابلیت حفظ باد داخل بدنه را دارد و برای مدت زمان طولانی ساختار تشک بادی را به شکل اولیه و باد شده حفظ می کند. به منظور خرید آسان تشک بادی جدید دو نفره الیاف دار 64734 تنها می توان به نمایندگی مرکزی اینتکس مراجعه کرد و محصول را در کم ترین زمان سفارش داد.

 نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 270 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ-
 نوع پمپ-
ساک حمل-
سایر ویژگی ها دارای لایه های فایبرتک
 دارای وزن و حجم کم در حالت جمع شده
 رویه مواج و ضد تعریق
 قابل استفاده روی آب های کم عمق
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...