تشک بادی تک نفره جدید فایبرتک 64732

intex 64732

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
800,000 تومان

تشک بادی تک نفره جدید فایبرتک 64732 با توجه به نیاز افراد انتخاب و خریداری می شود که قابلیت استفاده شدن در مکان های مختلف را دارد و می تواند به راحتی دارای طول عمر بالا نیز باشد. به همین خاطر است که مورد توجه عده زیادی قرار گرفته است که با سازگاری های لازم تمایل به داشتن آن دارند و سعی دارند در موقعیت های گوناگون به بهره برداری از آن اقدام نمایند. تشک بادی ظرفیت یک نفره دارد و دارای بدنه ای جدید می باشد که به رنگ سبز طراحی شده است. این رنگ زیبا توانسته توجه عده زیادی را جلب کند که برای خرید آن را انتخاب می کنند و می توانند از وجود آن بهره مند باشند. بدنه با رویه جیر لطافت ایجاد کرده است تا بتوان بر روی آن قرار گرفت و به استراحت پرداخت. این بدنه کاربردی دارای طول عمر و سازگاری بالا می باشد که ضخیم بوده و قابلیت های زیادی را به دنبال دارد. از این رو می توان به راحتی از داشتن آن لذت برد و لحظات خوشی را سپری کرد و در مسافرت و گردش نیز آن را به راحتی به همراه داشت.

 تشک بادی قابلیت استفاده در داخل استخر را نیز دارد که به خاطر وجود بدنه ضد آب و غیر قابل نفوذ آن می باشد. همچنین می توان محصول را در داخل چادر مسافرتی نیز مورد استفاده قرار داد و از داشتن آن بهره مند شد. در این محیط هم فضایی به عنوان سرپناه ایجاد می شود و هم می توان از سطحی طبی و مواج به جهت راحتی و آرامش برخوردار بود و بر روی آن به استراحت مشغول شد. تشک بادی مد نظر دریچه باد دابل لاک دارد و می تواند به راحتی راه اندازی شود. همچنین قابلیت حفظ باد داخل خود را نیز دارد و می تواند در طول استفاده میزان باد داخل خود را نگه داری کند و سبب نشت آن نشود. در صورت تمایل به داشتن تشک بادی تک نفره جدید فایبرتک 64732 به نمایندگی محصولات بادی اینتکس مراجعه کنید و محصول را سفارش دهید.

 نوعخانگی، سفری، روی آب
 تحمل وزن 150 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
 عرض99 سانتی متر
 ارتفاع 22 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخمل
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ-
 نوع پمپ-
ساک حمل-
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 2 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح موازی
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...