تشک بادی تک نفره با پمپ باد سرخود 66950

intex 66950

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,100,000 تومان

تشک بادی تک نفره با پمپ باد سرخود 66950 از جمله سازگار ترین محصولاتی است که به روش آسان راه اندازی می شود و دارای امکان نصب آسان نیز می باشد. به طوری که می توان با خیالی آسوده آن را در مکان های مختلف با خود به همراه داشت و در کم ترین زمان نسبت به راه اندازی آن اقدام کرد. تشک بادی تک نفره ظرفیت کم دارد که به صورت شخصی مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند برای افراد بهترین گزینه باشد. در زمان رفتن به مسافرت و گردش بهترین نمونه از تشک های بادی است که هم ظرفیت کم جا و منحصر به فرد دارد و هم به راحتی راه اندازی می شود. راه اندازی این محصول به دلیل وجود پمپ باد پدالی سرخود که متصل به بدنه می باشد آسان خواهد بود. این پمپ باد به وسیله فشار دادن پی در پی پا بر روی بخش مورد نظر که بر روی بدنه وجود دارد به کار می افتد و تولید باد می کند.

 میزان باد مورد نیاز برای راه اندازی تشک بادی به این صورت تامین می شود و برای استفاده و بهره برداری محصول انجام صورت می گیرد. از این رو می توان آن را در مسافرت و گردش با خود به همراه داشت تا در صورت وجود موقعیت برای استراحت نسبت به راه اندازی تشک بادی اقدام کرد و در کم ترین زمان محصول را برای استفاده آماده کرد. تشک بادی مد نظر قابلیت استفاده در داخل چادر مسافرتی را نیز دارد به طوری که می توان آن را راه اندازی کرد و در داخل چادر مسافرتی قرار داد تا هم سطحی راحتی و طبی ایجاد شود و هم بتوان از سرپناهی ایمن در مسافرت و گردش بهره مند شد. با این وجود است که مورد توجه عده زیادی قرار گرفته است که می توانند از محصول در موقعیت های مختلف استفاده کرده و بهره کافی را ببرند. تشک بادی تک نفره با پمپ باد سرخود 66950 برند و اصل است و ساخت شرکت اینتکس می باشد که در نمایندگی اینتکس موجود بوده و خریداری می شود.

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 136 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
 عرض 76 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC مات
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپپدالی سرخود
ساک حمل
سایر ویژگی ها دارای رویه مواج و ضد تعریق
 دارای دریچه باد Dual Lock
 مناسب سفر های کمپینگ
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...