تشک بادی تک نفره با پمپ باد باتری خور 64777

intex 64777

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,100,000 تومان

تشک بادی تک نفره با پمپ باد باتری خور 64777 با سایز استاندارد و ساختار طبی و فایبرتک با قابلیت استحکام و طول عمر بالا و تحمل وزن فوق العاده زیاد مجهز به پمپ باد باتری خور مناسب استفاده در داخل منزل و یا در زمان سفر

تشک بادی تک نفره با پمپ باد باتری خور 64777 بهترین گزینه برای کسانی است که به دنبال وسیله ای راحتی و طبی می باشند تا امکان استفاده و بهره برداری از آن نیز در مکان های مختلف وجود داشته باشد. در نتیجه از تشک بادی استقبال کرده و توانسته آن موقعیت دلخواه خود را داشته باشند. تشک بادی بدنه ای طبی و مواج دارد که در داخل آن ساختاری الیاف دار وجود دارد. به همین خاطر است که قابلیت فایبرتک نیز داشته و می تواند در صورت استفاده طولانی مدت حالت خود را حفظ کند. قابلیت فایبرتک بودن سبب جلوگیری از فرو رفتگی بدنه می شود و در نهایت می تواند بهترین اوقات را برای استفاده کنندگان رقم بزند. از این رو یکی از گزینه های مناسب برای استفاده در مسافرت و گردش است و دارای طول عمر بالا می باشد. محصول مورد نظر قابلیت هایی نظیر ضد تعریق بودن و ضد حساسیت بودن را نیز دارد که می تواند بهترین اوقات را برای افراد رقم بزند و برای آن ها دارای کاربرد های طولانی مدت شود.

 این محصول بی نظیر ترکیبی از بهترین مواد اولیه است که رویه جیر دارد و می تواند لطافت ایجاد کند تا با قرار گیری بر روی آن بتوان بهترین موقعیت را به دست آورد. از این محصول دلخواه در مسافرت و گردش نیز استفاده می شود که افراد می توانند بدنه تاشو و خالی از باد را با خود به همراه داشته و در صورت رسیدن به مکان مورد نظر نسبت به راه اندازی آن به وسیله پمپ باد باتری خور اقدام نمایند. این پمپ باد به صورت رایگان به خریداران داده می شود و می تواند مزیت راه اندازی سریع و آسان را داشته باشد. از این رو افراد می توانند با خیالی آسوده نسبت به خرید محصول مورد نظر اقدام کرده و آن را به دست آورند. جهت سفارش و خرید تشک بادی تک نفره با پمپ باد باتری خور 64777 به نمایندگی مرکزی اینتکس مراجعه نمایید.

 نوعخانگی، سفری، روی آب
 تحمل وزن 136 کیلوگرم
 طول 191 سانتی متر
 عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخمل
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپدارد
 نوع پمپباتری خور
ساک حملندارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح موازی
ساختار فایبرتک و طبی
نیاز به 6 عدد باتری سایز c برای راه اندازی پمپ
قابل استفاده در منزل و محل کار و سفر و کمیپنگ
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...