تشک بادی تک نفره اصل طبی 68757

intex 68757

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,900,000 تومان

تشک بادی تک نفره اصل طبی 68757 از بدنه ای منحصر به فرد و با کیفیت تشکیل شده است به طوری که می توان سازگاری های لازم را به دست آورد و از آن بهره مند شد. بدنه این محصول از جنس با کیفیت وینیل تشکیل شده است که نوعی پلاستیک فشرده با کیفیت می باشد و ایجاد دوام و طول عمر می کند. به این ترتیب هر یک از کسانی که به دنبال یک محصول با دوام بادی می باشند که در مکان های مختلف مورد استفاده قرار دهند و همچنین در مسافرت و گردش آن را با خود به همراه داشته باشند می توانند تشک بادی مد نظر را خریداری کرد و لذت ببرند. بدنه دارای رویه پی وی سی جیر می باشد که توانسته لطافت ایجاد کند تا تمامی رده های سنی به ویژه کودکان نیز بر روی آن قرار گرفته و از آن بهره مند باشند. تشک بادی مد نظر وزن کمی نیز دارد تا به راحتی جا به جا و حمل و نقل شده و از آن در موقعیت های مختلف استفاده کرد. با این وجود است که می توان خرید آن را انجام داد و در مسافرت و گردش و حتی در منزل از آن بهره مند شد و توانست لحظات خوشی را سپری کرد.

 ساختار تشک بادی مد نظر مواج می باشد که رویه آن ضد حساسیت و ضد تعریق است و می تواند سازگاری های زیادی برای بهره مندی طولانی مدت افراد داشته باشد. با این وجود است که یکی از محصولات بادی پر فروش می باشد که به راحتی راه اندازی می شود و برای راه اندازی آن تنها به پمپ باد نیاز است. دریچه ای که بر روی بدنه قرار دارد امکان اتصال پمپ باد به بدنه را انجام می دهد و در نهایت می تواند مسیر هدایت باد به داخل بدنه را مشخص کند. از این رو تشک بادی مد نظر با این ساختار استاندارد و ایمن توجه عده زیادی را به خود جلب کرده است و می توان به راحتی آن را خریداری کرد. جهت سفارش و خرید تشک بادی تک نفره اصل طبی 68757 به فروشگاه مرکزی اینتکس مراجعه نمایید.

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 136 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
 عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپدارد
 نوع پمپبرقی سرخود
ساک حملدارد
سایر ویژگی ها دارای رویه مواج و ضد تعریق
 دارای بالش بادی سرخود
اقلام همراه

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...