تشک بادی تک نفره اصل اینتکس 64707

intex 64707

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
17%
1,980,000
1,650,000 تومان
کمی صبر کنید...

تشک بادی تک نفره اصل اینتکس 64707 جدیدترین تشک بادی یک نفره با ساختار طبی و الیاف دار با بدنه کاملا ضدحساسیت و لطیف مناسب رده سنی بزرگسال با تحمل وزن فوق العاده زیاد مناسب استفاده در داخل سفر و منزل

تشک بادی تک نفره اصل اینتکس 64707 دارای بدنه دو رنگ و روشن می باشد که دارای ظرفیت تک نفره است به طوری که می توان بر روی آن احساس آرامش و راحتی را به دست آورد و از آن لذت برد. تشک بادی می تواند در بسیاری از موارد کاربرد داشته باشد و در محیط های گوناگون مورد استفاده قرار گیرد. بیش ترین کاربردی که از این محصول به دست می آید استفاده از آن در مسافرت و گردش است که به همراه سایر وسایل مسافرتی قرار می گیرد و می توان از آن در فضای بیرون نیز بهره مند شد. تشک بادی مد نظر بدنه ای سازگار با محیط می باشد که در نتیجه بر روی سطوح مختلف قرار می گیرد و می تواند رضایت مخاطب را جلب کند. رویه محصول مواج و طبی می باشد که در نتیجه می توان بر روی آن به حالت آرامش بخشی قرار گرفت و کمر و ستون فقرات را در موقعیت استاندارد و ایمن قرار داد به طوری که دچار مشکل نشد و توانست از بروز درد و آسیب در ناحیه کمر جلوگیری نمود.

 از این رو بهترین محصولی است که به جای سطوح طبی دیگر مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند سازگاری های لازم را به دست آورد. محصول مورد نظر با وزن کم و قابلیت حمل آسان که بدنه تاشو و کمجا را شامل می شود می تواند در بسیاری از موارد استفاده شود و به همراه افراد در مسافرت و گردش نیز قرار گیرد. در نتیجه بدنه به راحتی در داخل ساک حمل قرار می گیرد و حمل می شود. در زمان حمل بدنه خالی از باد است که می تواند ابعاد کمی را به خود بگیرد و در نهایت موجب ایجاد امکان اقامت در موقعیت های مختلف به وسیله تشک بادی می شود. زمانی که نیز به راه اندازی محصول باشد می توان بدنه را در کم ترین زمان باد کرد و برای استفاده آماده ساخت. خرید تشک بادی تک نفره اصل اینتکس 64707 تنها از فروشگاه مرکزی اینتکس صورت می گیرد و می توان از آن بهره مند شد.

 نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 137 کیلوگرم
 طول 191 سانتی متر
 عرض99 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
ساک حمل
ندارد
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی ها دارای لایه های فایبرتک
 دارای وزن و حجم کم در حالت جمع شده
 رویه مواج و ضد تعریق
مناسب استفاده در خانه و سفر و چادر مسافرتی
رویه نرم و طبی با تحمل وزن بالا
دارای ساختار موازی و کاملا ضدتعریق
 قابل استفاده روی آب های کم عمق
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

علی حسینی

عالی

495 روز پیش ارسال پاسخ