تشک بادی بزرگ طبی دو نفره 64150 با پمپ باد برقی سرخود

intex 64150

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,850,000 تومان

تشک بادی بزرگ طبی دو نفره 64150 از تمامی آیتم های استاندارد بودن و ایمن بودن برخوردار می باشد به طوری که با استفاده از آن و قرار گیری بر روی آن احساس آرامش و راحتی نصیب افراد می شود و بدن آن ها در شرایط و موقعیت مناسب قرار می گیرد. این محصول بی نظیر سازگاری های لازم را دارد که کمک به آرامش بیش تر استفاده کنندگان می کند. در نتیجه می توان با خیالی آسوده نسبت به داشتن آن اقدام کرد و آن را مورد استفاده تمامی رده های سنی قرار داد. تشک بادی توانسته رضایت مخاطب را به خوبی جلب کند و جزو با دوام ترین و با کیفیت ترین محصولات بادی باشد که در مسافرت و گردش نیز مورد استفاده قرار می گیرد. علاوه بر این موارد به منظور تجهیز کردن باغ و ویلا به اسباب راحتی می توان تشک بادی را مورد خریداری قرار داد تا با پرداخت هزینه کم و ارزان محصولی با دوام و سازگار را به دست آورد که در نهایت می توان از داشتن آن لذت برد و به بهره مندی از آن اقدام کرد. 

بدنه دارای بر امدگی های زیادی می باشد که سطح آن را مواج کرده است. همچنین بخش بالایی آن دارای بر آمدگی زیاد تری است که می تواند بالش بادی سرخود ایجاد کند تا سر و گردن نیز در شرایط استاندارد باشند و بتوانند مدت زمان طولانی بر روی تشک بادی حضور داشته باشند. محصول مورد نظر با ظرفیت دو نفره مزیت های زیادی دارد که از جمله آن می توان به وزن کم و قابلیت حمل آسان محصول اشاره کرد. یک ساک حمل در کنار محصول به خریدار داده می شود که محلی برای قرار دادن بدنه خالی از باد می باشد و می توان آن را در داخل ساک قرار داد تا به راحت ترین حالت ممکن بتوان آن را حمل و نقل نمود. کسانی که قصد خرید تشک بادی بزرگ طبی دو نفره 64150 را دارند می توانند محصول را با قیمت مناسب از نمایندگی مرکزی اینتکس سفارش دهند.

 نوعخانگی ، سفری
 تحمل وزن 273 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپدارد
 نوع پمپ برقی 220 ولت
ساک حملدارد
سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 دارای رویه مواج و ضد تعریق
 دارای پمپ باد دو کاره
 دارای بالش بادی سرخود
 مناسب تمام سنین
 قابل استفاده در چادر های سفری
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

Navid amini

سلام میخواستم بدونم اینکه زدید پمپ دوکاره داره یعنی هم میشه باهاش تشک باد کرد هم باد تخلیه کرد؟

457 روز پیش ارسال پاسخ
اینتکس ایران

وقت بخیر پمپ باد این تشک بادی برقی سرخوده هم امکان پمپاژ و هم امکان مکش باد داخل مخزن رو داره می تونید برای تخلیه باد ازش استفاده کنید.

456 روز پیش ارسال پاسخ