تشک بادی بالش دار اصل دو نفره 67225

bestway 67225

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
770,000 تومان

تشک بادی بالش دار اصل دو نفره 67225 کاربرد زیادی دارد که می توان آن را در مسافرت و گردش مورد استفاده قرار داد و بهترین شرایط را به دست آورد. این محصول در داخل چادر مسافرتی نیز قرار می گیرد و می تواند بالاترین میزان سازگاری و طول عمر را داشته باشد. به همین خاطر است که پر فروش است و افراد زیادی نسبت به داشتن آن اقدام می کنند. تشک بادی مد نظر به دلیل داشتن ساختار طبی و مواج جزو محبوب ترین وسایل مسافرتی می باشد و همچنین به دلیل وجود بالش بادی سرخود توجه عده زیادی را به خود جلب کرده است که خرید آن را انجام دهند و اوقات خوشی را نیز به دست آورند. تشک بادی بالش دار دارای ظرفیت دو نفره است که می تواند برای دو فرد استفاده شود و سطحی مناسب را ایجاد سازد. همچنین تحمل وزن دو فرد به صورت همزمان را نیز دارد که می توان از داشتن آن لذت برد و به بهره برداری از آن اقدام نمود.

 داشتن تشک بادی بالش دار اصل که ساخت شرکت معتبر بست وی می باشد تمامی مسافرت ها و اقامت ها را آسان کرده است و به وسیله آن می توان اقامت در شب را نیز به دست آورد. بدنه از بهترین مواد اولیه تشکیل شده است که به آسانی نیز راه اندازی می شود و می توان از آن تمامی بهره برداری های لازم را به عمل آورد. تشک بادی ضد حساسیت و ضد تعریق است و دارای بدنه با طول عمر بالا می باشد. این بدنه ضد آب نیز می باشد که به راحتی در محیط های مرطوب قرار می گیرد. محیط هایی مانند ساحل نیز شرایط دلخواه افراد را دارد که تمایل به استفاده از تشک بادی در این مکان وجود دارد. از این رو پر فروش و پر مخاطب است و دارای قابلیت های زیاد برای استفاده و بهره برداری می باشد. خرید تشک بادی بالش دار اصل دو نفره 67225 تنها از نمایندگی مرکزی اینتکس انجام می شود که به راحتی صورت می گیرد.

 نوعخانگی، سفری، روی آب
 تحمل وزن 250 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
 عرض 137 سانتی متر
 ارتفاع 28 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخمل
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپدارد
 نوع پمپپدالی داخلی
ساک حمل-
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 4 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح موازی
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...