تشک بادی دو نفره مدل CLASSIC DOWNY عرض 152

intex 64759

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
34%
2,400,000
1,600,000 تومان
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره مدل CLASSIC DOWNY عرض 152 یکی از محبوب ترین تشک های بادی سری کلاسیک با ساختار استاندارد برای خانواده و بزرگسالان بوده که رویه طبی و مواج با ساختار ضدحساسیت و بدنه ضخیم و باکیفیت مناسب خانه و چادر مسافرتی

تشک بادی دو نفره مدل CLASSIC DOWNY عرض 152 از سری محصولات جدید اینتکس است که دارای گنجایش بالا می باشد. به این صورت افراد زیادی تمایل به داشتن آن پیدا می کنند. تشک بادی به گونه ای ساخته شده است که می توان آن را با خود در مسافرت به همراه داشت و یا این که محصول را برای تجهیز کردن باغ و ویلا به اسباب راحتی مورد استفاده قرار داد. تشک بادی بدنه ای با جنس پی وی سی دارد که مقاوم و منحصر به فرد است. رویه آن نیز از جنس پی وی سی مخمل می باشد که ایجاد لطافت و نرمی کرده است. در نتیجه کسانی که بر روی این محصول قرار می گیرند می توانند آرامش زیادی را به دست اورند و به شرایط دلخواه دست پیدا کنند. تشک بادی وزن کمی دارد به همین خاطر توسط افراد مختلف جا به جا می شود. در زمان جا به جایی نیز مشکلی برای افراد ایجاد نخواهد شد و در نتیجه می توان نسبت به خرید آن اقدام کرد.

 مزیت هایی از جمله وجود دریچه ای برای اتصال به پمپ باد سبب شده است که پس از خرید محصول بلافاصله به راه اندازی آن اقدام کرد. پمپ باد در کنار محصول وجود ندارد اما می توان آن را همراه با تشک بادی از نمایندگی اینتکس سفارش داد. بنابراین هم از محصولی اصل برخوردار بود و هم یک پمپ اورجینال با کیفیت بالا را با قیمت ارزان خریداری کرد. برای خرید تشک بادی اینتکس طبی دونفره می توانید از سراسر کشور به صورت اینترنتی و از طریق همین صفحه محصول یاد شده را به سبد خرید خود اضافه کرده تا بعد از تکمیل فرایند محصول کالا را در سراسر کشور در زمانی کوتاه دریافت کرده و یا از شماره های درج شده داخل وب سایت فروشگاه اینتکس استفاده نمایید.

 نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 273 کیلوگرم
 طول 203 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
ساک حملندارد
مدل ساختکلاسیک اینتکس
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 4 کیلوگرم
سری ساخت کلاسیک استاندارد از شرکت اینتکس
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح موازی و الیاف دار
قابل استفاده در خانه ، سفر و کمپینگ
تولید سال جدید میلادی
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...