تشک بادی اینتکس دونفره بالش دار مشکی

intex 64142

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,900,000 تومان
کمی صبر کنید...

تشک بادی اینتکس دونفره بالش دار مشکی از سری محصولات پر کاربرد و ضروری در زمان شرکت در کمپینگ می باشد که بدنه ای بزرگ و جادار را ایجاد کرده است تا بر روی آن احساس خوشایندی حس شود و بتوان بدون هر گونه محدودیت از وجود آن لذت برد. راه اندازی این محصول به وسیله پمپ باد مجزا صورت می گیرد که در کم ترین زمان رخ می دهد و می تواند موقعیت را برای اقامت در مکان های مختلف مهیا سازد. از این محصول در داخل چادر مسافرتی نیز استفاده می شود تا هم از سرپناهی ایمن برخوردار بود و هم بر روی جسمی طبی و مواج قرار گرفت و راحتی را حس کرد. 

خرید تشک بادی اینتکس دونفره بالش دار مشکی جدیدبه همین خاطر است که دارای کیفیت و کارایی بالا می باشد و می توان بدون هر گونه مشکل نسبت به خرید آن اقدام نمود. تشک بادی اینتکس دارای رویه جیر می باشد که رنگ مشکی دارد و از جذابیت زیاد برخوردار می باشد. رویه محصول ضد حساسیت است تا تمامی رده های سنی با حساسیت های مختلف بر روی آن قرار گیرند و لذت ببرند. در حالت خالی بودن از باد به صورت تاشو در می آید و فضای کمی را اشغال می کند و می تواند به صورت کمجا در زمان مسافرت و گردش استفاده شود و بهترین اوقات را شامل شود. در ساختار محصول بالش بادی سرخود نیز وجود دارد که سبب قرار گیری استاندارد و طبی سر و گردن می شود و می تواند استاندارد های لازم را برای افراد ایجاد کند تا بدون به همراه داشتن وسایل اضافه بتوانند به استراحت بپردازند و از موقعیت استفاده کنند. این محصول تحمل وزن بالا نیز دارد تا افراد سنگین وزن نیز به راحتی از آن استفاده کنند و بدنه را دچار ترکیدگی نکنند و در طی سال های زیاد قادر به داشتن این محصول باشند. چنانچه به دنبال انتخاب و خرید تشک بادی اینتکس دونفره بالش دار مشکی می باشید به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه نمایید و محصول را سفارش دهید.

نوعخانگی ، سفری
 تحمل وزن 272 کیلوگرم
 طول 191 سانتی متر
 عرض 137 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس رویه PVC جیر
 جنس بخش کناری PVC وینیل
 جنس کف PVC دولایه وینیل
 پمپ ---
 نوع پمپ ---
ساک حمل ---
سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 دارای سطح مواج موازی
وزن 3.7 کیلوگرم
کف مقاوم در برابر رطوبت
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...