تشک بادی اینتکس یک نفره با پمپ باد برقی سرخود

Intex 64146

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
12%
3,350,000
2,980,000 تومان
کمی صبر کنید...

تشک بادی اینتکس یک نفره با پمپ باد برقی سرخود طراحی حرفه ای دارد که می توان با آن بهترین موقعیت را تجربه کرد. این تشک بادی با برند اصل و اورجینال اینتکس ساخته شده است و می توان از داشتن آن در طی مدت زمان طولانی لذت برد. بدنه از جنس پی وی سی تشکیل شده است که در بخش های مختلف از انواع مختلف می باشد. رویه آن از نوع مخمل بوده است تا در زمان قرار گیری بر روی این محصول نرمی و لطافت حس می شود. اما بخش های کناری آن از پی وی سی طرح چرم بوده است و می توان زیبایی و جذابیت زیادی را برای محصول به دست آورد. تشک بادی در بخش کف که در ارتباط مستقیم با سطح بیرون می باشد و تمامی فشار وارد بر بدنه را تحمل می کند دارای جنس پی وی سی دو لایه می باشد که مقاومت لازم جهت سازگاری بالا را ایجاد خواهد نمود.

تشک بادی اینتکس با ظرفیت یک نفره به همین خاطر است که می توان با خیالی آسوده نسبت به داشتن آن اقدام کرد و محصول را مورد استفاده قرار داد. بدنه برای ایجاد محیطی استاندارد دارای ساختار مواج است و از بالش بادی سرخود برخوردار می باشد. از این رو می توان محصول را برای تمامی افراد حتی افرادی که دارای مشکل در ناحیه کمر و ستون فقرات هستند مورد استفاده قرار داد و شرایط خوبی را برای آن ها ایجاد کرد. با در نظر گرفتن موارد یاد شده اگر شما قصد انتخاب و خرید تشک بادی اینتکس با ظرفیت یک نفره و یا سایر نمونه های تشک بادی تولید شده توسط کارخانه اینتکس را برای استفاده در منزل و یا سفر را دارید تنها کافی بوده به صورت اینترنتی و یا حضوری به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل وب سایت فروشگاه استفاده نمایید.

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 136 کیلوگرم
 طول 191 سانتی متر
 عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپدارد
 نوع پمپبرقی سرخود
ساک حمل-
سایر ویژگی ها دارای رویه مواج و ضد تعریق
 دارای بالش بادی سرخود
اقلام همراه

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...