تشک بادی استخری مدل ریلکسی زرد رنگ

intex 58836 Yellow

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,750,000 تومان

تشک بادی استخری مدل ریلکسی زرد رنگ محصولی مسافرتی برای روز های گرم تابستان است که ابعاد کوچکی دارد و به راحتی جا به جا و حمل می شود. از این رو می توان با خیالی آسوده آن را به مکان های مختلف برد و در صورت نیاز به استفاده از آن نسبت به راه اندازی محصول اقدام کرد. رنگبندی متنوعی در تشک بادی مد نظر وجود دارد که رنگ زرد محبوب ترین آن ها می باشد و برای سلیقه های مختلف کاربرد دارد. به طوری که برای استفاده در طول عمر بالا آن را خریداری می کنند و می توانند لحظات شادی را به دست آورند. تشک بادی استخری را می توان به راحتی مورد استفاده بر روی سطح آب های آرام قرار داد تا ساعات خوشی سپری شود و بتوان با خیالی آسوده از این موقعیت لذت برد.

خرید تشک بادی استخری مدل ریلکسی زرد رنگ جدید تفریحات مهیج آبی در فصول گرم سال همواره مورد توجه و علاقه افراد می باشند که تشک بادی روی آب نیز جزو محصولات پر استفاده در این فصل بوده است که در سطح استخر کاربرد زیادی دارد و می توان حالت سازگاری را کسب کرد که افراد در این موقعیت دچار مشکل نمی شوند و تمامی تایم خود را مشغول بازی و سرگرمی می شوند. وزن کم محصول و بدنه ای که دارای تعادل می باشد سبب قرار گیری آن به صورت شناور بر روی سطح آب می شود و می تواند تعادل افراد استفاده کننده را نیز تامین نماید. به این ترتیب هر یک از علاقه مندان به داشتن این محصول می توانند در شرایط استاندارد و ایمن در موقعیت مناسب خود قرار گیرند و از آن بهره مند شوند. چنانچه قصد خرید تشک بادی استخری مدل ریلکسی زرد رنگ را دارید و به دنبال نمونه ای مناسب برای استفاده تمامی اعضای خانواده می باشید به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه نمایید و محصول را در نهایت کیفیت و با داشتن قیمت مناسب سفارش دهید.

 نوع تفریحی
 طول 178 سانتی متر
 عرض 94 سانتی متر
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 جنس بدنه پلاستیک PVC
 جنس رویه توری
 جنس بخش کناری PVC
 ضخامت بدنه 0.45 میلی متر
 تعداد دریچه باد 2 عدد
 وزن 625 گرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگی ها قابل استفاده برای تمام سنین
 دارای بالش بادی سرخود
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...