تشک بادی استخری مدل ریلکسی جدید

Intex 58836

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6%
1,850,000
1,750,000 تومان
کمی صبر کنید...

تشک بادی استخری مدل ریلکسی جدید یک محصولی بی نظیر برای تمام افردایست که که می خواهند تا بر روی آب احساس راحتی و آرامش بسیاری را تجربه کنند. این تشک بادی همانطور که از نامش پیداست توسط شرکت بزرگ و نامدار اینتکس تولید و به بازار عرضه شده که البته در مدت زمان بسیار کوتاه توانسته تا مشتریان بسیاری را به سمت خود جذب کند، به طوریکه در زمان ورود هرکس با اولین نگاه مجذوب این محصول فوق العاده شود. این تشک بادی طراحی بسیار ساده و در عین حال زیبا داشته که به صورت تقریبا بیضی شکل با رویه ضد تعریق و ضد حساسیت طراحی شده به گونه ای که در زمان استفاده از این کالا و زمانی که بر روی آن دراز کشیده اید هوا از میان طراحی مواج این تشک بادی عبور کرده و سبب می شود تا بدن شما به هیچ عنوان دچار تعریق نشود. لازم به ذکر است این تشک بادی روی آب یک محصول بینهایت جذاب و جدید بوده و دارای وزن 1 کیلوگرمی می باشد و همچنین جنس بدنه و رویه آن تماما از وینیل یا همان پی وی سی بوده که دارای مقاومت و کیفیتی بسیار عالی در برابر ضربات و صدمات احتمالی خواهد بود. اگر که شما عزیزان قصد خریداری این کالا را دارید هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس محصول فوق را ثبت سفارش کرده و به همراه ضمانت اصل بودن کالا معتبر درب منزل تحویل بگیرید.

کارایی بالا تشک بادی استخری مدل ریلکسی جدید

لازم به ذکر است به وسیله این تشک بادی بهترین موقعیت نصیب شما خواهد شد تا بتوانید در طی مدت زمان طولانی موقعیتی دلخواه و مهیج داشته باشید. این محصول دارای بدنه ای منحصر به فرد و زیبا بوده و همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید بدنه و قسمت نشیمنگاه آن دارای سطحی فوق العاده راحت و نرک بوده که در واقع این قسمت نوعی ساختار طبی داشته و برای استفاده در طی سال های زیاد در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. به این ترتیب می توانید تا بهترین شرایط و موقعیت را برای خود به دست آورید و همچنین آن را به عنوان هدیه به اعضای خانواده خود و یا دوستانتان تقدیم کنید. در نهایت به جرئت می توان گفت این تشک بادی روی آب طرح جدید گزینه ای بسیار مناسب برای تفریحات آبی و یا مسافرت های شما خواهد بود.

وزن کم تشک بادی استخری مدل ریلکسی جدید

از یکی دیگر از نکات مهم درباره این کالا می توان به وزن کم محصول اشاره کرد چرا که این کالا از وزن و حجم بسیار کمی برخوردار بوده و همچنین ابعادی کوچک نیز دارد. بنابراین می توان گفت شما عزیزان دقیقا هنگام استفاده و نشستن بر روی این محصول به آرامش وصف ناپذیری دست خواهید یافت. لازم به ذکر است برای به همراه داشتن هرچه راحت تر این کالا افراد می توانند آن را در صورت خالی بودن به راحتی جابجا کنند در این شرایط است که بدنه محصول تاشو می شود و فضای بسیار کمی را اشغال خواهد کرد و همچنین قادر به جابجایی به موقعیت های مختلف نیز می باشد. گفتنی است شما عزیزان می توانید به دلیل ایجاد سطحی نرم و راحت این محصول را در خشکی نیز مورد استفاده قرار دهید. با استفاده از این تشک بادی آرامش زیادی را به شما داده خواهد شد که همین موضوع به نوبه خود بسیار مهم و حیاتی است. 

جنس بدنه تشک بادی استخری مدل ریلکسی جدید

همانطور که می دانید یکی از مهمترین خصوصیات یک کالا بادی دارای بودن بدنه ای کاملا مقاوم بوده تا در صورت برخورد با اجسام دیگر دچار آسیب دیدگی نشده و مقاومت لازم را داشته باشد. به همین علت شرکت اینتکس بدنه و قسمت رویه این محصول را از جنس پی وی سی یا همان وینیل در نظر گرفته تا در برابر هرگونه آسیب دیدگی استحکام لازم را داشته باشد. لازم به ذکر است سطح این کالا نیز به منظور افزایش مقاومت و استحکام کافی از وینیل درجه یک و عالی ساخته شده که در عین حال جلوه ای زیبا و جذاب به محصول بخشیده است. 

سفارش تشک بادی استخری مدل ریلکسی جدید

تشک بادی استخری مدل ریلکسی جدید فوق با ظاهری کاملا شکیل بوده و همچنین دارای نشیمنگاهی نرم و طبی است و به همین علت شما قادر هستید تا ساعت ها بدون خستگی از این کالا استفاده کنید. برای خرید این محصول می توانید به سایت رسمی نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و محصولتان را سفارش دهید.

 نوع تفریحی
 طول 178 سانتی متر
 عرض 94 سانتی متر
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 جنس بدنه پلاستیک PVC
 جنس رویهتوری
 جنس بخش کناری PVC
 پمپ-
 نوع پمپ-
 وزن 640 گرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگی ها قابل استفاده برای تمام سنین
دارای بالش بادی سرخود
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...