تخته آموزش شنا کودک مدل کوسه

bestway 32155

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
500,000 تومان

تخته آموزش شنا کودک مدل کوسه از سری محصولات برند و اصل می باشد که ساخت شرکت بست وی است که با استفاده از بهترین مواد اولیه طراحی و تولید شده است. به این ترتیب می توان با انتخاب و خرید این محصول بهترین اوقات را برای کودکان رقم زد و برای آن ها ایجاد تعادل در سطح آب کرد. همچنین به جهت آموزش شنا از این محصول منحصر به فرد استفاده کرد. این محصول بادی دارای بدنه ای کمجا و سبک می باشد که به راحتی حمل و جا به جا می گردد و می توان از وجود آن بهره مند شد. جهت داشتن این محصول و راه اندازی آن نیز تنها به پمپ باد نیاز است تا بتوان در کم ترین زمان محصول را راه اندازی کرد و توانست برای استفاده آماده کرد. به این ترتیب می توان آن را در زمان رفتن به مسافرت و گردش با خود به همراه داشت و از شرایط لذت برد و توانست ساعات خوشی را کسب کرد که در زمان استفاده از این محصول رقم می خورد.

خرید تخته آموزش شنا بادی کودک مدل کوسه ارزان تخته آموزش شنا بادی دارای بدنه ای استاندارد و ضخیم است که با گذر زمان دچار آسیب نمی شود و می تواند برای استفاده در طول سال های زیاد انتخاب گردد. این محصول با طرح های چاپی و زیبا در اختیار افراد می باشد و می تواند زیبایی ظاهری را ایجاد کند و در نهایت مورد توجه کودکان قرار گیرد تا با خیالی آسوده و با داشتن تمایل زیاد نسبت به داشتن آن و استفاده کردن از آن اقدام نمایند. این محصول بی نظیر طول عمر زیادی دارد و در اثر قرار گیری در معرض عوامل محیطی دچار آسیب نمی شود. تنها آسیبی که بدنه را تهدید می کند برخورد اشیاء تیز به بدنه می باشد که آن را دچار پارگی و سوراخ شدگی می کند و استفاده مجدد از محصول را دچار مشکل می کند. کسانی که به دنبال خرید تخته آموزش شنا بادی کودک مدل کوسه می باشند می توانند با مراجعه به فروشگاه اینتکس ایران خرید را نهایی سازند.

نوع تفریحی
 طول42 سانتی متر
 عرض32 سانتی متر
 ضخامت لایه ها 0.21 میلی متر
 جنس بدنه وینیل 
 نوع رویه طرحدار
 جنس بخش کناری وینیل
 پمپ خیر
 نوع پمپ -
 وزن100 گرم
 شرکت سازنده بست وی
 ساير ويژگي ها مناسب آموزش شنا برای کودکان
 طراحی دوست داشتنی و جدید
 دارای رنگ جذاب
تحمل وزن 30 کیلوگرم
 اقلام همراه برچسب تعمیرات

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...