اسنورکل و ماسک شنا کودک طرح کوسه

intex 55944

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
900,000 تومان

خرید جدیدترین اسنورکل و ماسک شنا کودک طرح کوسه با طراحی فانتزی و خاص مناسب سلیقه رده سنی کودک با طول عمر بالا و کیفیت مطلوب جهت حضور در محیط های آبی و جلوگیری از ورود آب به بینی و چشم و دهان از فروشگاه اینتکس ایران

اسنورکل و ماسک شنا کودک طرح کوسه به منظور داشتن راحتی و آرامش در محیط های آبی برای رده سنی کودک ساخته شده است که طراحی بی نظیری دارد و با تکیه بر طراحی فانتزی می تواند رضایت مخاطب را جلب کند. این محصول خاص ساخت شرکت معتبر اینتکس است که دارای بدنه ای باکیفیت و مقاوم می باشد تا به راحتی استفاده شود و بر روی صورت قرار گیرد و به کار گرفته شود. این محصول را می توان برای جلوگیری از ورود آب به داخل دهان و چشم و بینی خریداری کرد که امکان تنفس در عمق آب با وجود اسنورکل را نیز ایجاد کرده است و می تواند شرایط ایمن برای کودکان را رقم بزند.

 طراحی فانتزی محصول که بر گرفته است طرح کوسه می باشد به جهت جذابیت زیاد توانسته رضایت مخاطب را جلب کند و در نظر آن ها بهترین گزینه باشد که متناسب با سلیقه آن ها ساخته شده است و می توان با خیالی آسوده از آن بهره مند شد. این محصول با داشتن لنز باکیفیت که ایجاد دید کامل می کند سبب بهتر شدن شرایط برای شنا و غواصی کودکان می شود و می تواند استاندارد ترین حالت ممکن را داشته باشد. همچنین دارای وزن کم و قابلیت حمل آسان نیز می باشد که می توان با خیالی آسوده از وجود آن بهره مند شد. به همین خاطر است که در زمان رفتن به استخر و یا سایر آب های آرام می توان آن را به همراه داشت و به راحتی بر روی صورت قرار داد. این محصول دارای بند تنظیم سایز نیز می باشد که در این صورت هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت و تمامی سنین قادر به بهره مندی از چنین محصولی خواهند بود. به منظور انتخاب و خرید آسان اسنورکل و ماسک شنا کودک طرح کوسه به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کنید و محصول را با قیمت مناسب سفارش دهید.

نوعلوازم غواصی
وزن373 گرم
رده سنیبالاتر از هشت سال
تولید برنداینتکس
جنس بدنهترموپلاستیک ضد حساسیت
سایر ویژگی هامناسب برای غواصی
طراحی شیک و زیبا و فانتزی
دارای لنز دوگانه
قابلیت تنظیم بند ماسک
وضوح بالا در زیر آب
کیفیت ساخت عالی
اقلام همراه-

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...