اسنورکل و ماسک شنا بالای 8 سال اینتکس

intex 55642

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
950,000 تومان

فروش بهترین اسنورکل و ماسک شنا بالای 8 سال اینتکس با کیفیت بالا و قیمت مناسب دارای بدنه ای ضد حساسیت و مقاوم جهت استفاده در زمان شنا و غواصی و همچنین تفریحات مهیج آبی با طول عمر بالا در نمایندگی اینتکس ایران

اسنورکل و ماسک شنا بالای 8 سال اینتکس به جهت ایجاد استاندارد های لازم برای این رده سنی ساخته شده است که می تواند مزیت های زیادی را به دنبال داشته باشد تا در نتیجه کودکان نیز به همراه والدین خود مشغول شنا و غواصی حرفه ای شوند و در مسابقات نیز شرکت کنند. چرا که این محصول محصولی کامل و حرفه ای است که بدون نیاز به سایر وسایل اضافه شرایط را مهیا می سازد تا کودکان بتوانند بدون آسیب به اندام های صورت به شنا و غواصی بپردازند. رنگ دلخواهی شامل این محصول شده است که توجه عده زیادی را به خود جلب کرده است و می تواند برای این رده سنی بهترین موقعیت را ایجاد سازد. 

از این رو گزینه ای مناسب می باشد و خرید آن به تمامی علاقه مندان به شنا توصیه می گردد. همچنین کسانی که در این زمینه فعالیت دارند نیز می توانند نسبت به خرید آن اقدام نمایند. اسنورکل شنا و ماسک شنا در کنار هم از تمامی اندام های موجود بر روی صورت محافظت می کنند و مانع از نفوذ آب به بینی و دهان و چشم ها می شود. در نتیجه در ایمن ترین حالت ممکن می توان از شنا و تفریحات آبی لذت برد و اوقات خوشی را کسب کرد و دچار هیچ مشکلی نیز نشد. این محصول خاص از آن جایی که دارای وزن کم می باشد قابلیت حمل و جا به جایی دارد تا در مسافرت و گردش به همراه افراد قرار گیرد و برای آن ها ایجاد مزیت کند. چنین محصولی با قیمت مناسب ارائه شده است تا کسانی که قصد خرید آن را دارند با توان مالی خود آن را به دست آورند و از آن در طی سال های زیاد بهره مند شوند. به جهت انتخاب و خرید آسان اسنورکل و ماسک شنا بالای 8 سال اینتکس به سایت فروشگاه اینتکس ایران مراجعه نمایید و محصول را با کیفیت بالا و قیمت مناسب سفارش دهید.

نوعلوازم غواصی
وزن373 گرم
رده سنیبالاتر از هشت سال
تولید برنداینتکس
جنس بدنهترموپلاستیک ضد حساسیت
سایر ویژگی هامناسب برای غواصی
طراحی شیک و زیبا
دارای لنز دوگانه
قابلیت تنظیم بند ماسک
وضوح بالا در زیر آب
کیفیت ساخت عالی
اقلام همراه-

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...