استخر پیش ساخته ایزی ست بیضی بست وی

bestway 56449

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
21,500,000 تومان

استخر پیش ساخته ایزی ست بیضی بست وی ساخت شرکت بست وی بوده که از طراحی بی نظیر و حرفه ای برخوردار می باشد. این محصول با کیفیت ترین محصول ارائه شده از این شرکت است که با ساختاری خاص ساخته شده است. ساختار استخر ایزی ست مد نظر بر خلاف سایر محصولات که گرد هستند به صورت بیضی شکل می باشد. ابعاد ایجاد شده با این محصول بزرگ و جا دار است و در نتیجه می تواند فضایی بزرگ را برای انواع تفریحات آبی مهیا کند. این محصول ترکیبی از بهترین مواد اولیه است و از ساختاری محکم تر نسبت به محصولات مشابه بر خوردار می باشد. چرا که بر خلاف سایر استخر های ایزی ست دارای پایه های ضد زنگ است.

استخر پیش ساخته ایزی ست بیضی بست ویاین پایه های یو شکل بدنه را احاطه کرده است و می تواند استحکام زیادی برای بدنه فراهم سازد. در نتیجه بدنه برای داشتن ابعاد بزرگ و جادار تعادل لازم را دارد و می تواند بهترین موقعیت را ایجاد سازد. وجود در پوش در این محصول مزیت های زیادی را به دنبال دارد. چرا که آب داخل بدنه از ورود آلودگی به داخل خود در امان باقی می ماند. بنابراین کسانی که در محیط های باز تمایل به نصب این محصول دارند می توانند از درپوش آن به منظور جلوگیری از آلودگی آب داخل بدنه استفاده نمایند. ارتفاع بلند استخر ایزی ست نیز در میزان کاربرد بالای آن نقش مهمی را ایفا کرده است. با توجه به موارد یاد شده اگر شما قصد انتخاب و خرید استخر پیش ساخته ایزی ست بیضی بست وی و یا سایر نمونه های استخر پیش ساخته ایزی ست را دارید می توانید از شماره های درج شده داخل وب سایت استفاده کرده و یا به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید.

نوعبیضی
ظرفيت آب10759 ليتر
طول488 سانتی متر
عرض305 سانتی متر
ارتفاع107 سانتی متر
جنس لبه هاPVC بادشو دو لایه
پمپ تصفيهدارد
نوع پمپ3028 لیتری
درپوشدارد
زيراندازدارد
شرکت سازندهبست وی
ساير ويژگی هاقابليت استفاده به عنوان استخر صنعتی
اقلام همراهنردبان ، بسته تعميرات ، دفترچه آموزشی


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...