استخر پیش ساخته ایزی ست خانوادگی ضخیم

Intex 28110

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,200,000 تومان

استخر پیش ساخته ایزی ست خانوادگی ضخیم از بدنه ای با جنس برزنت تشکیل شده است که لبه های آن بادی و از جنس وینیل می باشند. این لبه ها دارای دریچه ای برای باد شدن می باشند که مسیر باد را تعیین می کند. در نتیجه با در دست داشتن یک پمپ باد می توان بخش لبه را به اندازه کافی باد کرد و به طور کلی بدنه استخر ایزی ست را راه اندازی نمود. این محصول با توجه به این که از بدنه ای برزنتی و منعطف تشکیل شده است دارای استحکام می باشد و برای استفاده از آن نیازی به ایجاد تکیه گاه نیست. از این رو در محیط های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و تعادل لازم برای بهره برداری را دارد. استخر پیش ساخته ایزی ست بدنه ای با ضخامت زیاد دارد که از چند لایه تشکیل شده است.

استخر پیش ساخته ایزی ست خانوادگی ضخیم این لایه ها همگی برای ایجاد یک محصول مستحکم در نظر گرفته شده است و توانایی ایجاد محیطی بی نقص و حرفه ای را دارد. کسانی که به دنبال مهیا کردن محیط آبی و تفریحی هستند و تمایل به پرداخت هزینه کم دارند می توانند استخر پیش ساخته از نوع ایزی ست را خریداری کنند تا هم از محیطی بی نظیر بهره مند باشند و هم از آن در طی سال های زیاد استفاده کنند. علاوه بر این موارد هزینه کم تری نیز بابت خرید آن پرداخت نمایند. خرید استخر پیش ساخته ایزی ست خانوادگی ضخیم با این امکانات از فروشگاه اینتکس به صورت تلفنی ، اینترنتی و حضوری صورت می گیرد.

 نوعگرد
ظرفيت آب2419 ليتر
قطر244 سانتی متر
ارتفاع76 سانتی متر
وزن6 کیلوگرم
جنس بدنهالیاف شمعی با PVC
پمپ تصفيهندارد
نوع پمپ-
درپوشندارد
زيراندازندارد
شرکت سازندهاينتکس
ساير ويژگی هاقابليت راه اندازی در مدت زمان چند دقیقه
قابلیت راه اندازی خودکار (اتوماتیک)
اقلام همراه بسته تعميرات


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...