استخر پیش ساخته ایزی ست اینتکس 76*366

Intex 28130

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
15%
5,100,000
4,385,000 تومان
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته ایزی ست اینتکس 76*366 با کیفیت ترین و با دوام ترین استخر آماده ای است که امروزه افراد زیادی نسبت به داشتن آن اقدام می کنند. این محصول به روش ساده و آسان راه اندازی می شود و به همان روش نیز جمع آوری می گردد. در زمان بسته بندی محصول دارای ابعاد کم است. بنابراین می توان آن را با خود به همراه داشت و در صورت وجود شرایط مناسب به نصب آن اقدام کرد. بخش کف محصول از ضخامت زیادی تشکیل شده است که دوام آن را به مراتب بیش تر کرده است. این بخش در برابر ساییدگی مقاوم خواهد بود اما برای داشتن یک استخر ایزی ست با دوام از کشیدن بدنه بر روی سطوح باید خودداری کرد. چرا که با وجود مقاومت بالای این بخش اما احتمال سوراخ شدن بدنه وجود دارد و این احتمال با بودن اشیاء تیز در محل افزایش پیدا می کند.

استخر پیش ساخته ایزی ست اینتکس 76*366قبل از نصب استخر ایزی ست بهتر است که محل مورد نظر را بررسی کنید تا عاری از هر گونه وسایل تیز باشد و بدنه از برخی عوامل در امان بماند. همچنین برای افزایش میزان طول عمر محصول و جلوگیری از سوراخ شدن بدنه بهتر است آن را به دور از شاخ و برگ درختان راه اندازی کنید تا این عوامل نیز به بدنه برخورد نداشته باشند. افرادی که قصد خرید استخر پیش ساخته ایزی ست اینتکس 76*366 با برند اینتکس و کاملا اورجینال را دارند تنها می توانند به صورت اینترنتی و یا حضوری به فروشگاه اینتکس مراجعه کنند. شماره تماس های این مرکز فروش محصولات بادی و تفریحی نیز پاسخگوی سوالات شما در پروسه انتخاب و خرید خواهند بود.

 نوعگرد
ظرفيت آب5621 لیتر
قطر366 سانتی متر
ارتفاع76 سانتی متر
وزن5.6 کیلوگرم
جنس بدنهالیاف شمعی با PVC
پمپ تصفيهندارد
نوع پمپ-
درپوشندارد
زيراندازندارد
پمپ بادندارد
ساير ويژگی هاقابليت راه اندازی در مدت زمان چند دقیقه
قابلیت راه اندازی خودکار (اتوماتیک)
اقلام همراهبسته تعميرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...